اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین خبر داد

برگزاری 200 برنامه دهه فجر در قزوین

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر حدود 200 برنامه توسط نیروهای سه گانه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی استان پیش‌بینی شده که به اجرا درمی‌آید.

برگزاری 200 برنامه دهه فجر در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امیر محمد رضایی به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نعمت بزرگی است که خداوند متعال به ملت ایران ارزانی داشته است.

وی افزود: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 57، مردم ایران هر سال برای گرامیداشت این روز بزرگ و به یادماندنی برنامه‌هایی را در سطح کشور برگزار می‌کنند.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین اضافه کرد: هر یک از سازمان و ادارات استان قزوین نیز مانند سایر دستگاه‌های اجرایی کشور برنامه‌های خاصی به منظور گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در نظر گرفته‌اند.

رضایی با اشاره به برنامه‌های نیروهای سه گانه سپاه، ارتش و نیروی انتظامی استان قزوین در دهه فجر سال جاری ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر سال جاری مانند سال‌های قبل با رژه موتورسواران که از مقابل درب شمالی سپاه به سمت مزار شهدا حرکت می‌کنند، آغاز می‌شود.

وی افزود: در این رژه 80 دستگاه موتور و راکبان آنها با طی مسیرهایی در داخل شهر رأس ساعت 9:30 صبح روز 12 بهمن در گلزار شهدای قزوین حضور پیدا کرده و پس از گلباران جایگاهی که به یاد امام راحل مستقر شده و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل به دیدار نماینده ولی فقیه در استان می‌روند.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین اضافه کرد: در روز 12 بهمن فرماندهان نیروهای مسلح استان و تعدادی از کارکنان و مجموعه های مربوط نیروهای مسلح در استان که جمعیتی حدود 300 نفر هستند با امام جمعه قزوین دیدار کرده و به امامت ایشان نماز وحدت به پا می‌دارند.

رضایی با اشاره به برگزاری بزرگترین گردهمایی نیروهای مسلح در دهه فجر سال جاری عنوان کرد: بزرگترین گردهمایی نیروهای مسلح استان در 17 بهمن سال جاری با حضور یگان های مقاومت از سپاه صاحب‌الامر (ع) قزوین، بسیج و نیروی انتظامی در استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: متولی اصلی برگزاری این گردهمایی قرارگاه عملیاتی تیپ 116 پیاده مکانیزه بوده و از شخصیت‌ها و مسئولان ارشد نیروهای مسلح کشور برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین گفت: نیروی انتظامی استان قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد امام مجتبی (ع) قرارگاه ناجا در 20 بهمن ماه سال جاری کرده است که حدود 400 نفر از کارکنان نیروهای مسلح در آن حضور پیدا می‌کنند.

رضایی با اشاره به برنامه نورافشانی شب 21 بهمن خاطرنشان کرد: در شب 21 بهمن ماه نیز مراسم نورافشانی در پارک شقایق تا سقف شعاع 500 متر توسط قرارگاه عملیاتی و تیپ 116 اجرا می‌شود.

وی با اشاره به حضور پرشور کارکنان نیروهای مسلح استان در راهپیمایی 22 بهمن ابراز کرد: نیروهای مسلح استان نیز در روز 22 بهمن ماه همراه و همگام با مردم استان و سراسر کشور در راهپیمایی عظیم 22 بهمن شرکت کرده و توسط بالگردهای پایگاه هوایی و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی گلباران و پوشش خبری مسیر راهپیمایی انجام می‌شود.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین گفت: علاوه بر این برنامه‌ها، مراسم‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و خانوادگی برای کارکنان نیروهای مسلح در ایام‌الله دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده که اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/77010/ل40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول