اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی‌و پنجمین بهار انقلاب/55

ملت در یوم‌الله فجر نفس خود را فراموش کردند و ما شدند

امام جمعه شهرستان چالوس گفت: تکرار ایام‌الله دهه‌ فجر یعنی ما خودمان را بیابیم و راه‌های عزت و اقتدار ملت ایران را دریابیم.

ملت در یوم‌الله فجر نفس خود را فراموش کردند و ما شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، حجت‌الاسلام محمد مهدی راشدی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس تصریح کرد: چیزی که باعث عزت ملت ایران شد این بود که ملت از تمام اقشار" نفس خود" را فراموش کردند و "ما" شدند.

وی خاطر نشان کرد: مردم کشور ایران با تعامل و همکاری همگی در یک صف واحد قرار گرفتند و انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیروزی رساندند.

راشدی اعلام داشت: اخلاص امام موجب شد تا این انقلاب عظمت پیدا کند و بعد از 35 سال همچنان برقرار و جاودانه باشد.

وی تأکید کرد: داشتن عدالت، دینداری، شکرگزاری، خوش اخلاقی، بیداری و هوشیاری و رعایت حقوق  متقابل بین حاکم و مردم از جمله دستوراتی‌است که مدیران باید مدنظر داشته باشند.

امام جمعه چالوس تجسس در کار دیگران را یکی از بداخلاقی‌های جامعه دانست و  متذکر شد: تجسس در کار دیگران موجب عقب افتادگی جوامع می‌شود و باعث می‌شود تا ایرادات دیگران را بزرگ کنیم و از اصلاح عیوب خود غافل بمانیم.

وی خطاب به مدیران و کارگزاران دولت بیان داشت: حرکت در مسیر درست، رعایت حقوق دیگران، کسب مال حلال و مغرور نبودن در کارها و عبادات اعمالی‌است که شیطان را ناامید کرده و روحیه نشاط و امید را در دل مردم شکوفا می‌کند.

راشدی یادآورشد: دل انسان حرم خداست پس بهتر است که غیر از خدا چیزی را در آن راه ندهیم و اعتماد مردم را به‌خود جلب کنیم تا ایرانی سراسر عظمت و قدرتمند داشته باشیم.

انتهای پیام/86004/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول