اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

49/ مازندران در سی‌وپنجمین بهار انقلاب

رجبی: حفظ تمامیت ارضی مهمترین هدف انقلاب است

فرماندار نکا گفت: حفظ تمامیت ارضی و اتکاء به نیروی داخلی از مسائل مهمی است که باید به آن توجه کنیم.

رجبی: حفظ تمامیت ارضی مهمترین هدف انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس در نکا، علی رجبی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان مدرسه شهید باقری نکا بیان داشت: در دوران طاغوت نه تنها آموزش و پرورش بلکه کل جامعه ما در سلطه بیگانگان بوده است و ایران در هیچ زمینه‌ای خودکفایی نداشته است.

وی یادآور شد: امروز ما در شرایط بسیار خوب و مطلوبی قرار داریم که شاید بسیاری از سختی‌ها و مشکلات گذشته دیده نشود که باید این مسائل بازگو و خدمات دولت‌های مختلف بیان شود تا مردم با نعمت انقلاب آشنا شوند.

رجبی با بیان اینکه در قبل از انقلاب جامعه ما از نعمت سواد همه‌گیر و فراگیر محروم بوده است، خاطرنشان کرد: اکنون به برکت انقلاب اسلامی ایران، سواد در جامعه فراگیر شده است و باید برای سربلندی جامعه گام برداریم.

فرماندار نکا با بیان اینکه امروز آموزش و پرورشی پویا و فعال داریم، یادآور شد: باید برای بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا تلاش شود تا بالندگی همه جانبه حاصل شود.

رجبی با بیان اینکه در قبل از انقلاب ما تنها مصرف کننده و جیره‌خوار استکبار بودیم، یادآور شد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران استقلال همه جانبه ما تضمین شده و اکنون در اوج شکوفایی هستیم.

وی بیان داشت: محتوای برنامه‌های دهه مبارک فجر در مدارس باید برای دانش‌آموزان به‌گونه‌ای باشد که برکات و اهداف انقلاب اسلامی نمایان باشد و دانش‌آموزان با این دستاوردها آشنا شوند.

رجبی گفت: حفظ تمامیت ارضی و اتکاء به نیروی داخلی و دانشمندان از مسائل مهمی است که برای حفظ استقلال باید به آن توجه کنیم.

وی افزود: خودکفایی ما در زمینه تولیدات و تکنولوژی با اتکاء به توان دانشمندان و اندیشمندان ایرانی در جهان بی‌مانند است و همه این مواهب در سایه خودباوری و ولایتمداری حاصل شده است.

فرماندار نکا با تاکید بر ولایت‌مداری اظهار داشت: خاطرات به‌ یادماندنی دهه فجر انقلاب اسلامی در ذهن امت مسلمان ایران ماندگار شده است و باید برای انتقال این خاطرات ارزشمند به نسل‌های بعدی انقلاب و به ویژه دانش‌آموزان با اولویت ولایت‌مداری تلاش مضاعفی انجام داد.

وی ادامه داد: دشمن برای ضربه‌زدن به نظام ما از راه فرهنگی و القای برنامه‌های ضد فرهنگی به جوانان و نوجوانان وارد عرصه شده و لذا در دهه فجر علاوه بر برگزاری جشن و تزئین مدارس باید با حضور در جمع دانش‌آموزان، اهداف انقلاب اسلامی را تبیین و دستاوردهای آن را برای نسل جدید بازگو کرد.

انتهای پیام/86002/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول