اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

انقلاب اسلامی شروع راهی پرافتخار برای آزادیخواهان است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی را شروع راهی پرافتخار و سعادت‌بخش برای ملت ایران و همه انسان‌های آزاده و عدالت‌خواه دانست.

انقلاب اسلامی شروع راهی پرافتخار برای آزادیخواهان است

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان دهه فجر را طلوع دوباره اسلام و خاستگاه ارزش‌های اسلامی خواند و افزود: این دوران نقطه آغاز تاریخ درخشان و پرافتخار ملت سرافراز ایران است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر خورشید اسلام در آینه انقلاب اسلامی طلوع کرد، ادامه داد: در این ایام اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ پرافتخار ایران تعیین‌کننده و ماندگار باقی خواهد ماند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه انقلاب اسلامی را شروع یک راه پرافتخار و سعادت‌بخش برای ملت ایران و همه انسان‌های آزاده و عدالت‌خواه دانست.

وی گفت: امروز بیداری اسلامی در دیگر کشورها نتیجه الگوپذیری از انقلاب پربار و شکوهمند ایران اسلامی است.

کارخانه‌ای پیروزی انقلاب اسلامی ایران را پیروزی بر قدرت‌های استکباری جهان برشمرد که برای چپاول دست‌رنج توده‌های محروم بر جنبه‌های فکری، فرهنگی، دینی و ملی جوامع اسلامی استیلا یافته تا منابع مادی و ذخایر زیرزمینی آنها را به غارت ببرند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی روح تعاون، اسلامیت و استکبارستیزی را در ملت ایران شکوفا کرد، ادامه داد: چرخش شعارهای مردم به سمت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مؤید شعور فکری، سیاسی، عدالت‌طلبی و اسلام‌خواهی ملت بزرگ ایران است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خاطرنشان کرد: روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی که انقلاب اسلامی ایران در مردم ایجاد کرد، عرصه‌های مختلف علمی و تکنولوژی را بی‌رقیب نگذاشت و امروز پیوسته جهانیان شاهد افتخارآفرینی و ظهور دانش‌پژوهان ایرانی در میادین بین‌المللی و سطوح مختلف جهانی هستند.

به گفته وی دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای، پیشرفت‌های شگرف در دانش شبیه‌سازی و دستاوردهای بزرگ در زمینه‌های مختلف، خودکفایی علمی در تولید تسلیحات نظامی، طراحی و اجرای هزاران طرح بزرگ و کوچک برای آبادانی و محرومیت‌زدایی کشور با وجود همه فشارها و تحریم‌ها از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 کارخانه‌ای تأکید کرد: این افتخارات به برکت خون شهدا و جوانان برومند و ایستادگی ملت رشید و غیرتمند ایران و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری در مقابل استکبار جهانی به دست آمده است.

وی افزود: امروز با توجه به هجمه‌های گسترده استکبار علیه دستاوردهای نظام، هوشیاری و حمایت‌های همه‌جانبه مردم و مسئولین در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و دفاع از اصول و منافع کشور می‌تواند دشمنان را ناامید کرده و آن‌ها را به عقب براند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه ملت بزرگ ایران همیشه جلوتر از مسئولین در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستاده و از منافع کشور و حقوق خود دفاع کرده، از مردم سرافراز خواست با حضور آگاهانه و باشکوه خود در راهپیمایی روز 22 بهمن پایبندی همیشگی خود را با آرمان‌های انقلاب و رهبری به رخ جهانیان بکشانند.

انتهای پیام/89002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول