اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان خبر داد

بهره‌برداری از 3 واحد مرغداری 20 هزار قطعه‌ای در همدان

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان از افتتاح سه واحد مرغداری 20 هزار قطعه‌ای با هزینه 15 میلیارد و 455 میلیون ریال در سطح استان خبر داد.

بهره‌برداری از 3 واحد مرغداری 20 هزار قطعه‌ای در همدان

علیرضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افتتاح سه واحد مرغداری 20 هزار قطعه‌ای در سطح استان اظهار کرد: هزینه اجرای این طرح‌ها 15 میلیارد و 455 میلیون ریال است.

وی افزود: واحد مرغداری 20 هزار  قطعه‌ای حسین مالمراد در شهر فرسفج تویسرکان و با اشتغالزایی مستقیم برای پنج نفر به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان با اشاره به هزینه 5 میلیارد و 853 میلیون ریال برای اجرای این طرح تصریح کرد: از این میزان مبلغ 5 میلیارد و 353 میلیون ریال توسط خود متقاضی سرمایه‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: 500 میلیون ریال نیز از طریق تسهیلات بانک کشاورزی استان همدان، سرفصل صندوق توسعه ملی کشاورزی بخش طرح‌های مرتبط با دام و طیور و زیر بخش مرغداری گوشتی به روش صنعتی تأمین و پرداخت شده است.

طاهری بیان داشت: واحد مرغداری 20 هزار قطعه‌ای گل‌محمد نصیری نیز به عنوان یکی از طرح‌های بانک کشاورزی در شهر سامن به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اشتغالزایی مستقیم برای چهار نفر به صورت مستقیم توسط این طرح گفت: برای اجرای این طرح نیز بیش از 3 میلیارد و 541 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان یادآور شد: از این میزان 2 میلیارد و 300 میلیون ریال از طریق تسهیلات بانک کشاورزی استان همدان، سرفصل طرح‌های مرتبط با دام و طیور زیر بخش مرغداری گوشتی به روش صنعتی تأمین و پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ یک میلیارد و 241 میلیون ریال نیز توسط خود متقاضی در این طرح سرمایه‌گذاری شده است.

طاهری با اشاره به بهره‌برداری از واحد مرغداری 20 هزار  قطعه‌ای اعظم قیاسوند ابراز داشت: این طرح نیز با ایجاد اشتغال مستقیم برای چهار نفر در شهر سامن به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به هزینه 6 میلیارد و 61 میلیون ریال برای اجرای این طرح اظهار کرد: از این میزان 4 میلیارد و 440 میلیون ریال از طریق تسهیلات بانک کشاورزی استان همدان، سرفصل طرح‌های مرتبط با دام و طیور زیر بخش مرغداری گوشتی به روش صنعتی تأمین و پرداخت شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان در پایان خاطرنشان کرد: مبلغ یک میلیارد و 621 میلیون ریال نیز توسط خود متقاضی در این طرح سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/89006/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول