اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس اعلام کرد

افتتاح 35 واحد مسکن روستایی در سلماس

فرماندار سلماس گفت: در طول دهه فجر 35 واحد مسکن روستایی در سلماس با اعتبار 8 هزار و 538 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 35 واحد مسکن روستایی در سلماس

مرتضی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه به پروژه‌های خدماتی قابل ‌افتتاح سلماس در طول دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه تولید محصولات فلزی فابریکی در مجموعه سهند درب سلماس از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس به بهره‌برداری می‌رسد.

وی میزان سرمایه‌گذاری در پروژه فوق را 46 هزار و 404 میلیون ریال عنوان کرد و اذعان داشت: عملیات اجرای این پروژه از سال گذشته آغاز شد و با بهره‌برداری از آن 35 نفر اشتغال خواهند یافت.

نظری از افتتاح طرح پرورش مرغ بومی تخم‌گذار دو هزار قطعه‌ای از سوی بسیج سازندگی سپاه سلماس خبر داد و گفت: کل اعتبار هزینه شده برای این طرح یک هزار و 100 میلیون ریال است که 600 میلیون ریال آن تسهیلات بانکی است و مابقی از محل سرمایه‌گذاری تأمین شده است. اجرای پروژه طرح پرورش مرغ بومی تخم‌گذار دو هزار قطعه‌ای از امسال آغاز شده بود و در طول دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد. با بهره‌برداری از این طرح سه نفر اشتغال خواهند یافت.

نظری به پروژه‌های افتتاحی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سلماس در طول دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: 35 واحد مسکن روستایی با اعتبار 8 هزار و 538 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد. میزان تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری در افتتاح پروژه 35 واحد مسکن روستایی به ترتیب 4 هزار و 138 میلیون ریال و 4 هزار و 400 میلیون ریال است. بهره‌برداری از پروژه فوق اشتغال‌زایی 53 نفر را به دنبال دارد.

انتهای پیام/61010/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول