اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

رسالت انقلاب اسلامی نشر آزادی و استقلال در جهان است

فرماندار لنده گفت: رسالت خطیر انقلاب نشر آزادی و استقلال در جهان برای نابودی و شکست استکبار و استعمار است.

رسالت انقلاب اسلامی نشر آزادی و استقلال در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمد مرادی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان پروین اعتصامی با اشاره به آغاز دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی گفت: بهمن‌ ماه یاد و خاطره‌ انقلاب را در ذهن‌ ملت غیور ایران برای همیشه، جاوید نگه می‌دارد.

وی افزود: انقلاب حاصل عمر با برکت رهبر کبیر انقلاب، شهدا و ملت غیور ایران اسلامی بوده که برای دفاع از حریم امن آزادی و آسایش و رهایی از سلطه استکبار قدم به میدان مبارزه با ظلم و استبداد و رژیم ستم‌شاهی گذاشتند.

فرماندار لنده با اشاره به رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) گفت: حضرت امام با شناخت وسیع از اسلام و توکل به خدا در جهت به ثمر نشستن انقلاب گام برداشتند.

مرادی تصریح کرد: پیروزی انقلاب هدیه‌ای الهی بود که نصیب ملت ایران گردید تا با اتکا به قدرت لایزال الهی و پیروی از ولایت فقیه در جهت توسعه و پیشرفت اسلام و مسلمین قدم برداشته شود و مصمم‌تر از گذشته برای آبادانی و عظمت ایران اسلامی حرکت کنیم.

وی افزود: انقلاب در مسیر اسلام و آرمان‌های امام امت بوده و هویت ایرانی اسلامی ما امروز در گرو تبعیت از ولایت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده به نقش ملت در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: امام با اعتقاد به خدا و حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران قدم در راه رهایی و آزادی ملت ایران برداشتند.

مرادی به تأثیر انقلاب بر منطقه و جهان اسلام اشاره کرد و افزود: امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگویی بی‌بدیل برای کشورهای آزادی‌خواه جهان تبدیل شده و منشاء تحولات و پیشرفت جهان اسلام برای رهایی از سلطه استکبار و آزادی ملت‌های مظلوم شده است.

فرماندار لنده با اشاره به وضعیت گذشته کشور گفت: امروز همه باید شکرگذار این نعمت‌ الهی‌ بوده و برای رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت و ترقی کشور تلاش کنیم.

وی افزود: رسالت خطیر انقلاب نشر آزادی و استقلال در جهان برای نابودی و شکست استکبار و استعمار است.

انتهای پیام/82013/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول