اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه:

پیشرفت‌های کشور در سایه انقلاب اسلامی چشمگیر بوده است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: پیشرفت‌های کشور در سایه انقلاب اسلامی در مقایسه با زمان طاغوت چشمگیر و قابل ‌توجه بوده است.

پیشرفت‌های کشور در سایه انقلاب اسلامی چشمگیر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت آغاز دهه مبارک فجر در شهرستان صحنه، اظهار داشت: پیشرفت‌های کشور در سایه انقلاب اسلامی در مقایسه با زمان طاغوت چشمگیر و قابل‌توجه بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: خداوند همواره انسان‌ها را با آزمون‌های الهی به ایمان و اطمینان قلبی می‌رساند، که ایستادگی مردم در مقابل نظام طاغوت یکی از این امتحانات الهی بود.

امام جمعه صحنه در این مراسم که در مدرسه زینبیه شهرستان صحنه برگزار شد، خاطرنشان کرد: در زمان طاغوت روابط سیاسی مبتنی بر قدرت بوده و مردم ایران با توجه به اینکه عزتشان به‌خطر افتاده بود، قیام کردند.

حجت‌الاسلام احمد زارعی با اشاره به تمایل فراوان برخی از افراد برای ارتباط با آمریکا، تصریح کرد: آمریکا هیچ کشوری را به‌ رسمیت نمی‌شناسد، مگر محرز شود که قدرتمند است.

وی یادآور شد: قدرت در سایه علم و نیروی انسانی آمده و مردم ایران اسلامی با انقلاب خود به جهانیان ثابت کردند که در مقابل حرف زور ایستادگی می‌کنند.

هدف انقلاب آزادی مردم از قید و بندهای استکبار بود

فرماندار صحنه نیز در این مراسم انقلاب اسلامی را در دنیا بی‌نظیر خواند و گفت: هدف انقلاب آزادی مردم ایران اسلامی از قید و بندهای استکبار و نظام طاغوتی بود.

رسول مجد با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر کشور پس از انقلاب، تصریح کرد: با توجه به رشادت‌ها و فداکاری‌های فراوان مردم برای پیروزی انقلاب، حق آن‌ها بسیار بیشتر از این‌هاست.

به گفته این مسئول، رئیس جمهور آمریکا به‌ این دلیل تحریم‌ها علیه ایران را وتو می‌کند که به ‌قدرت ایران اسلامی پی ‌‌برده و ایران را به ‌عنوان قدرتی بزرگ در منطقه تلقی می‌کند.

گفتنی است، در این مراسم با حضور امام جمعه صحنه، فرماندار این شهر و دیگر مسئولان زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه زینبیه شهر صحنه به‌صدا درآمد.

همزمان با این مراسم در شهرستان صحنه، نمایشگاه و کارگاه آموزشی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کمیته بانوان، آموزش و پرورش و فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی 400 دختر نوجوان و جوان شهرستان صحنه ضمن بازدید از این نمایشگاه در رشته‌های تهذیب، سرمه‌دوزی، بافت عروسک‌های کاموایی و نقاشی روی شیشه آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول