اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

پشت کردن به آرمان‌های انقلاب، خیانت به امام و شهیدان است

امام جمعه دهدشت انقلاب اسلامی ایران را برخواسته از اهداف انبیای الهی دانست و گفت: مخالفت با انقلاب، به معنای خیانت به امام و شهیدان است.

پشت کردن به آرمان‌های انقلاب، خیانت به امام و شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی صبح امروز در آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مدرسه دخترانه شاهد دهدشت برگزار شد، فرارسیدن دهه فجر انقلاب را به محضر مقدس امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، همه شیعیان جهان و ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه خون‌های زیادی در گذشته تاریخ بشریت به پای درخت اسلام ریخته شده است، افزود: خون انسان‌های عابد، متدین، آزاده و دانشمند و فیلسوفان بزرگ تاریخ به پای این درخت تنومند ریخته شد تا امروز پرثمر و تنومند در تپه تاریخ بدرخشد و به عالم نورانیت بخشد.

حسینی تصریح کرد: امروز باید بدانیم که انقلاب برخواسته از اهداف انبیاء و اولیای الهی است و هر کس در این مسیر رنج و زحمت می‌کشد یاد و خاطره انقلاب را زنده و در مسیر احیای ارزش‌های الهی گام بر می‌دارد.

امام جمعه دهدشت پشت کردن به انقلاب و مخالفت با نظام اسلامی را خیانت به ارزش‌های اولیای الهی و خون شهیدان دانست و تصریح کرد: همه ما موظف و مکلف به دفاع از ولایت، خون شهدا، استقلال نظام و اهداف انقلاب هستیم.

حسینی با اشاره به پاسخگویی به اعمال در پیشگاه خداوند، ابراز داشت: انقلابی که تمام آرمان‌هایش آرمان اولیاء و قانونش کتاب خدا و فرهنگش فرهنگ انبیای الهی است باید حفظ شود.

وی خیانت به انقلاب را باعث سرافکندگی و شقاوت دنیا و آخرت خواند و با بیان اینکه آن‌کس که بی‌عقل و بی‌خرد است به مخالفت با انقلاب برخواسته و خیانت می‌کند، تأکید کرد: هر کس از انقلاب دفاع و به نظام اسلامی خدمت کند رستگار خواهد شد.

حسینی انگیزه‌های متفاوت انقلاب را باعث الگو شدن برای جهانیان و یگانه شدن دانست و گفت: انقلابی که به برکت رهبری امام راحل، خون شهدای گرانقدر و اراده راسخ ملت به پیروزی رسید و چنان برجسته شد که هیچ حرکت و جنبش انقلابی دیگری توان برابری با آن را نخواهد داشت.

امام جمعه دهدشت با تبیین دستاوردهای انقلاب در ابعاد مختلف، شناخت و ارزیابی انقلاب را در توجه به دستاوردهای ناب انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش‌ها و انقلابی برای خدا و معنویت است.

انتهای پیام/82016/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول