اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز دهه فجر صورت گرفت

نواخته شدن زنگ انقلاب در تمام مدارس آذربایجان غربی

همزمان با نخستین روز دهه فجر زنگ انقلاب در تمام مدارس آذربایجان غربی نواخته شد.

نواخته شدن زنگ انقلاب در تمام مدارس آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، صبح امروز صدای زنگ انقلاب در تمام مدارس آذربایجان غربی به صدا در آمد.

دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن است که آغازین روز دهه فجر نیز محسوب می‌شود.

بنا بر رسم سال‌های گذشته سازمان‌ها، نهادها، ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس آذربایجان غربی نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی را با نواختن زنگ انقلاب آغاز می‌کنند تا به این ترتیب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گیرند.

صبح امروز در تمام واحدهای زیر مجموعه بهزیستی، ادارات آموزش و پرورش، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، زنگ انقلاب به صدا در آمد.

برافراشتن پرچم سه رنگ ایران نیز از دیگر برنامه‌های مرسوم این روز از دهه فجر است که همانند سال‌های گذشته در آذربایجان غربی نیز اجرا شد.

استقبال نمادین از ورود امام خمینی(ره) به خاک میهن اسلامی در سال 1357 نیز از برنامه‌های صبح امروز در استان و به ویژه ارومیه بود که با موتورسواری 100 موتورسوار از فرودگاه بین‌المللی ارومیه و گل‌افشانی مسیر فرودگاه به سمت مرکز شهر همراه شد.

از امروز دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف استان با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف، افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و جشن‌های انقلابی، بار دیگر بهار انقلاب را جشن می‌گیرند تا شور و اشتیاق خود را پس از گذشت 35 سال از عمر انقلاب، به همگان نشان دهند.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول