اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/بهار92

زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس کردستان نواخته شد

زنگ گلبانگ انقلاب همزمان با سراسر کشور امروز در تمامی مدارس استان کردستان طنین‌انداز شد.

زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس کردستان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان صبح امروز در مراسم گلبانگ انقلاب در دبیرستان شاهد هوشمند سنندج گفت: 12 بهمن سال 57 امام بعد از 15 سال دوری از وطن به کشور بازگشت و این روز تاریخی همه ساله توسط تمامی ایرانی‌ها جشن گرفته می‌شود.

سالار عرفانی‌نسب تصریح کرد: دهه مبارک فجر فرصت ارزشمندی برای آشنایی دانش‌آموزان با تاریخ، رویدادها، نحوه شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: مربیان و معلمان باید در این ایام مبارک آینده‌سازان کشور را با تاریخ و دستاوردهای انقلاب و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) آشنا سازند.

وی عنوان کرد: در دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلف و متنوعی همچون برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی، برگزاری سرود و برپایی نمایشگاه در مدارس استان به اجرا در می‌آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد: معلمان و اولیا و مسئولان و تمامی اقشاری که حوادث و رخدادهای انقلاب را به خوبی به یاد دارند وظیفه انعکاس این رویدادها را به نسل جوان کشور بر عهده دارند.

عرفانی‌نسب خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به ویژه صداوسیمای مرکز استان با پخش کلیپ‌ها و مستندهایی از دوران انقلاب می‌تواند تاثیر بسزایی در روشنگری و آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان داشته باشد.

زنگ گلبانگ انقلاب راس ساعت 9:33 دقیقه همزمان با سراسر کشور توسط استاندار کردستان در دبیرستان شاهد هوشمند سنندج به صدا درآمد.

انتهای پیام/79003/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول