اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لیکک:

معلمان در بیان اهداف انقلاب کوتاهی نکنند

امام جمعه لیکک گفت: معلمان در بیان اهداف انقلاب برای دانش‌آموزان کوتاهی نکنند.

معلمان در بیان اهداف انقلاب کوتاهی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، پیش از ظهر امروز کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به دیدار امام جمعه شهر لیکک رفتند.

در این دیدار حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت اظهار کرد: برنامه‌های خوبی برای دهه فجر برنامه‌ریزی شده که باید به خوبی اجرایی شود تا این که تاثیرگذار باشند.

وی افزود: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و با توجه به اینکه دستاوردهای اجتماعی، اقتصادی، سیاسی داشت ولی ماهیت‌ اصلی آن فرهنگی بود.

امام جمعه لیکک خطاب به مسئولان آموزش و پرورش گفت: کار شما خیلی سخت است چون سطح آشنایی نسل دوم و سوم انقلاب آن‌گونه که باید از این دستاوردها پایین است.

وی ادامه داد: باید در این دهه معلمان اهداف و دستاوردهای انقلاب را برای دانش‌آموزان بیان کرده و جلسات بصیرتی پرسش و پاسخ برای آنان تشکیل دهند.

سادات عنوان کرد: امروزه دشمن از طریق ماهواره و سایر دستگاه‌های تبلیغاتی شبهه‌ علیه انقلاب و رهبری ایجاد می‌کنند که ما باید نسل جوان و دانش‌آموزان را نسبت به این شبهات آگاه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امام با حرکت خود انقلابی کرد که در تاریخ بی‌نظیر بود و مقدمه ظهور انقلاب امام زمان (عج) حاصل شد و انقلاب ما نیز از قیام امام حسین (ع) الهام گرفته است.

سادات ادامه داد: اهداف انقلاب ما اهداف اسلام ناب است و می‌بینیم که سال به سال مردم دنیا نسبت به انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب علاقه بیشتری نشان می‌دهند.

وی افزود: در شان و شخصیت حضرت امام همین بس که استاد شهید مرتضی مطهری می‌فرماید «این مردی که من دیدم مجسمه ایمان و تقوا بود».

سیادت اظهار داشت: انقلاب و امام به انسان‌ها کرامت و به مومنین و مسلمانان عظمت و به دنیای مادی معنویت و به مبارزان شهامت و درس شهادت را یاد داد.

این مسئول ادامه داد: در حکومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی عظمت و استقلالی نداشتیم و سرافکنده بودیم چون شاهان حاکمانی بی‌ایمان بودند.

امام جمعه لیکک در پایان تصریح کرد: انقلاب ما امروز برای دیگر کشورها و انقلاب‌ها الگو شده و امروز وظیفه شما معلمان تبیین اصول و اهداف انقلاب و راه امام است.

انتهای پیام/82009/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول