اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسقف اعظم خلیفه‌گری آشوری، کلدانی و کاتولیک ارومیه:

امت واحد زیر بیرق نظام اسلامی و در مسیر ولایت فقیه قرار دارد

اسقف اعظم خلیفه‌گری آشوری، کلدانی و کاتولیک ارومیه گفت: امت واحد زیر بیرق نظام اسلامی و در مسیر ولایت فقیه قرار داشته و برای مجد، عظمت و اعتلای این کشور در سطح منطقه و جهان به طور جدی تلاش می‌کنند.

امت واحد زیر بیرق نظام اسلامی و در مسیر ولایت فقیه قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، توماس میرم پیش از ظهر امروز در آئین دیدار نمایندگان اقلیت‌های دینی با امام جمعه ارومیه که در فرهنگسرای قرآن و عترت این شهرستان ترتیب یافت، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در همه زمینه‌ها با یکدیگر تعامل و همکاری نزدیکی را به منصه ظهور رسانده‌اند.

وی پیروزی انقلاب را منشاء خیر و برکات در جای جای کشورمان دانست و ادامه داد: از بدو تاسیس نظام اسلامی در کشور میزان تعامل و همکاری‌ها به مراتب افزایش یافته است، در همه زمینه‌ها مراودات وسیعی با هدف پیشبرد برنامه‌های گوناگون شکل می‌گیرد.

میرم از اینکه ارومیه سرزمین 72 ملت خوانده می‌شود، انتقاد کرد و افزود: امت واحد زیر بیرق نظام اسلامی و در مسیر ولایت فقیه قرار داشته و برای مجد، عظمت و اعتلای این کشور در سطح منطقه و جهان به طور جدی تلاش می‌کنند، بنابراین ارومیه عصاره‌ای از ملت بزرگ کشورمان بوده و همدلی آنها را به تصویر می‌کشد.

وی انتصاب حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی را به عنوان امام جمعه ارومیه تبریک گفت و اظهار داشت: حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی برای امنیت نه‌تنها ارومیه؛ بلکه استان زحمات فراوانی کشیده‌اند.

انتهای پیام/61002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول