اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

رژه موتوری بسیجیان در بم برگزار شد

همزمان با نخستین روز از دهه فجر مراسم رژه موتوری بسیجیان در بم برگزار شد.

رژه موتوری بسیجیان در بم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام قاسم دانشی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام (ره) با حضور باشکوه مردم و مسئولان در میدان حضرت امام (ره) بم برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب ملت ایران با رهبری امام امت یک معجزه الهی بود که همیشه در تاریخ می‌درخشد.

وی شجاعت و اعتقاد راسخ به وعده‌های الهی را از جمله ویژگی‌های امام امت برشمرد و بیان داشت: امام نظام اهل بیتی را در کشورمان بنیانگذاری کرد و پرچم اسلام به معنای واقعی در ایران به اهتزاز درآمد.

خطیب جمعه بم گفت: تا زمانی که در راه امام (ره) حرکت کنیم از هجمه‌های مختلف دشمنان آسیبی به ما وارد نمی‌شود، افزود: ملت ایران امروز بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید عهدی دوباره کرد و مشتی محکم را بر دهان دشمنان کوبید.

وی تهدید نظامی آمریکا را طنزی خنده‌دار از دید ملت ایران توصیف کرد و بیان داشت: اگر دولتمردان ما می‌خواهند حافظ نظام باشند نباید هیچ ترسی از دشمنان داشته باشند.

دانشی خاطر نشان کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است، اما به امور فرهنگی توجه لازم نمی‌شود و باید در این زمینه برنامه‌ریزی و اقدام عملی شایسته‌ای انجام شود.

رژه موتوری بسیجیان در حاشیه مراسم گرامیداشت  12 بهمن ماه در بم برگزار شد.

انتهای پیام/2446/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول