اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 23 پروژه عمرانی در بستک

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر افتتاح پروژه‌های عمرانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در بستک با حضور مسئولان آغاز شد.

افتتاح 23 پروژه عمرانی در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک،‌ محمد مشتاق‌زاده صبح امروز در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: به برکت خون پاک شهدا امروز شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در تمام عرصه‌ها هستیم و همه ما باید از دستاوردهای خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم و پاسدار خون شهدا باشیم.

وی از جوانان خواست که با الگو گرفتن از راه شهیدان در حفظ ارزش‌های انقلاب کوشا باشند.

همچنین در این روز فرماندار بستک و مسئولان دستگاه‌های اجرایی با حجت‌الاسلام منصوری امام جمعه این شهر دیدار کردند.

فرماندار بستک در این دیدار بیان داشت: این روزها، روزهای پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین‌باورمان و روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت آن را رهبری کرد.

مشتاق‌زاده ادامه داد: دهه فجر که یادآور آن روزهای پر شور و شعور است فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب شکوهمند است و استمرار هر جنبش، نهضت و انقلابی به زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها، آرمان‌ها و انگیزه‌های اصلی آن وابسته است.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر 92 بیان داشت: 377 برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی و 23 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 155 میلیارد و 368 میلیون ریال تقدیم مردم شریف این شهرستان خواهد شد.

گفتنی است برگزاری رژه موتوری در سطح شهر بستک از محل گلزار شهدای گمنام از دیگر برنامه‌های نخستین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان بستک بود.

انتهای پیام/88006/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول