اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

تبعیت آگاهانه از ولایت فقیه راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر تبعیت آگاهانه و محض از دستورات ولایت فقیه را راه رسیدن به آرمان‌ها و اهداف امام خمینی(ره) و انقلاب برشمرد.

تبعیت آگاهانه از ولایت فقیه راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت پیش از ظهر امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در پادگان مهندسی تیپ 43 امام علی(ع) ملایر اظهار داشت: رکن اصلی انقلاب اسلامی ایران، ولایت فقیه  است و مردم ایران همان طور که از امام خمینی(ره) تبعیت کردند از رهبر معظم انقلاب نیز تبعیت می‌کنند.

وی افزود: ما برای پیروزی انقلاب اسلامی بهای سنگینی از جمله 220 هزار شهید داده‌ایم.

فرماندار ملایر گفت: امروز رسالت سنگینی برعهده ماست و با پیروی از رهنمون‌های امام و ولایت فقیه باید دشمن را بشناسیم و راه امام شهدا را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: امروز وظیفه ما دفاع از انقلاب و رهبر و اقتدار نظام و ثابت قدم ماندن در راه پیروی از رهبر و ولایت فقیه است.

آزادبخت با بیان این که دهه فجر در تاریخ دنیا بی‌نظیر است، یادآور شد: انقلاب‌های زیادی در دنیا اتفاق افتاده اما انقلاب ما با دیگر کشورها متفاوت بود و جواب رد به دنیای شرق و غرب داد.

وی ضمن گرامیداشت ایام‌الله مبارک دهه فجر گفت: گرامیداشت دهه فجر امری ضروری است چرا که به ملت و مردم و دین ما عزت و آبرو داد.

فرماندار ویژه ملایر در پایان خاطرنشان کرد: وحدت مردم و اخلاص و شجاعت و بصیرت امام خمینی(ره) انقلاب را با وجود تلاش‌های شرق و غرب به پیروزی رساند و تأکید امام همواره بر وحدت مردم بود.

انتهای پیام/89013/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول