اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر در مجلس خبر داد

حضور رئیس مجلس در مراسم 7 اسفند شیرگاه سوادکوه

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری مراسم حماسه هفتم اسفند شیرگاه گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران حماسه هفتم اسفند شیرگاه سوادکوه شمالی است.

حضور رئیس مجلس در مراسم 7 اسفند شیرگاه سوادکوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، هادی حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری گرامیداشت حماسه هفت اسفند شیرگاه با  اشاره به اینکه حماسه هفت اسفند شیرگاه باید برای آشنایی مردم به تصویر کشیده شود، اظهار داشت: حجت‌الاسلام محمدمهدوی امام جمعه شیرگاه آغازکننده مراسم گرامیداشت هفت اسفند شیرگاه بوده است و این مراسم باید هر سال بهتر از سال گذشته برگزار شود.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با یادآوری واقعه حماسه هفت اسفند شیرگاه، افزود: حماسه هفت اسفند شیرگاه باید در عرصه‌های نوشتاری و رسانه‌ای و عمومی منعکس شود.

وی با تاکید بر اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به منظور الگوگیری برای نسل آینده مورد استفاده قرار گیرد، خاطرنشان کرد: کسانی که حماسه هفت اسفند شیرگاه را به وجود آورده‌اند و آن را لمس کرده‌اند باید ابعاد آن را برای مردم تبیین کنند.

حسینی با بیان اینکه در حماسه هفت اسفند شیرگاه دو شهید تقدیم انقلاب شده است، گفت: در واقعه هفت اسفند توسط منافقان حبس شده بودم و مردم تمام‌کننده ماجرا بودند و منافقان با فریادهای مردم شیرگاه فرار کردند.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی به رایزنی خود برای حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به عنوان سخنران حماسه هفت اسفند شیرگاه اشاره کرد و 'گفت: قول حضور علی لاریجانی در سخنرانی حماسه هفت اسفند شیرگاه اخذ شده است و اگر برنامه از پیش تعیین‌نشده‌ای برای رئیس مجلس پیش نیاید حضورشان قطعی است.

انتهای پیام/86015/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول