اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد مطرح شد

گلایه‌مندی امام جمعه شهرکرد از بی‎توجهی مسئولان به مناطق محروم

امام جمعه شهرکرد گفت: من از همین تریبون گله‌مندی خود را نسبت به مسئولان کشور به سبب عدم رسیدگی به مناطق محروم استان اعلام می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم نگاه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشند.

گلایه‌مندی امام جمعه شهرکرد از بی‎توجهی مسئولان به مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی گفت: دغدغه مسائل اجتماعی را داشتن و درمان بیماری‌های اخلاقی و فکری از مهمترین راه‌های کسب تقوا است.

وی با اشاره به سوره مبارکه جن بر ضرورت تقویت باور توحیدی انسان‌ها تاکید کرد و ادامه داد: خداوند متعال در این سوره چگونگی ایمان آوردن اجنه را آورده و انسان‌ها را متوجه این موضوع کرده است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه توحید، مصداق بارز رشد و تعالی انسان‌ها است، افزود: هر چقدر باور توحیدی ما تقویت شود به همان اندازه رشد و تعالی پیدا می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به فصل سرما و ریزش نزولات آسمانی در استان بر ضرورت توجه به مناطق روستایی و محروم گرفتار در برف تاکید کرد و ادامه داد: دهستان موگویی یکی از مناطقی است که هنوز تعدادی از روستاهای آن در محاصره برف قرار دارند و این باعث مشکلات بسیاری برای ساکنان این مناطق شده است.

نکونام در خطاب به مسئولان کشور گفت: من از همین تریبون گله‌مندی خود را نسبت به مسئولان کشور به سبب عدم رسیدگی به مناطق محروم این استان نشان می‎دهم و از آن‌ها می‌خواهم نگاه ویژه‌ای به این مناطق محروم داشته باشند.

وی در ادامه با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و خداوند را به واسطه این نعمت شکرگزاریم.

نکونام با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است، افزود: این انقلاب یک انقلاب دینی و فرهنگی است و همه ارکان نظام را اسلامی و دینی کرد و وظیفه ما این است که در اجرای احکام دین اسلام دقت نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/68004/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول