اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

بدهکاری‌مان به مناطق محروم مازندران زیاد است

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: بدهکاری‌‌مان به مناطق محروم مازندران زیاد است.

بدهکاری‌مان به مناطق محروم مازندران زیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی نبیان امشب در مراسم معارفه شهردار شهر کیاسر با تبریک فرا رسیدن بهمن‌ماه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با همراهی و همدلی مردم به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با ایجاد جنگ تحمیلی سعی داشت که جلوی تداوم پیروزی انقلاب اسلامی ایران را بگیرد.

معاون عمرانی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مردم با حضور همه‌جانبه در جبهه و جنگ از کارشکنی‌های دشمن در روند پیروزی انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کردند.

وی با اشاره به نقش اثرگذار مردم مازندران در جنگ تحمیلی، ابراز داشت: تقدیم 10 هزار و چهار صد شهید توسط مردم مازندران در جنگ تحمیلی نشانه همدلی مردم مازندران با نظام است و مردم منطقه چهاردانگه نیز با حضور و همدلی در جبهه‌های نبرد سهم موثری در پیروزی انقلاب در صحنه‌های مختلف داشتند.

این مسئول با اشاره به استقبال مناسبی که مردم و مسئولان کیاسر از شهردار جدید کیاسر کردند گفت: حضور مردم کیاسر به مسئول جدید شهرداری کیاسر انرژی مضاعف می‌دهد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به برخی مشکلاتی که در مازندران از نظر اعتباری وجود دارد، یادآور شد: به لحاظ ساختاری به همه مردم مازندران بدهکار هستیم ولی به مردم مناطق محروم کیاسر بدهکاری ما بیشتر است.

نبیان با اشاره به شعاری که رهبر انقلاب برای امسال تعریف کردند، عنوان داشت: مردم با حضور حماسی در انتخابات به بخش اول شعار مقام معظم رهبری تحقق بخشیدند و در بخش دوم مسئولان باید تحقق این حماسه را رقم بزنند.

این مسئول تأکید کرد: رفع محرومیت دغدغه جدی ما است و تمام انرژی را برای کاهش محرومیت در مازندران باید به کار بگیریم.

وی ابراز داشت: کیاسر باید با همفکری و همدلی مردم ساخته شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران در پایان احداث کارخانه سیمان در کیاسر را نقطه قوت برای مردم و مسئولان منطقه اعلام کرد و گفت: از ظرفیت منطقه کیاسر برای توسعه این شهر باید استفاده کرد.

انتهای پیام/86004/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول