اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته اولویت اصلی است

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته اولویت اصلی و مهم کمیته امداد استان است.

خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته اولویت اصلی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدغلام‌رضا متقی صبح امروز در دیدار با رئیس و کارکنان کمیته امداد لوداب و مارگون از توابع شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مناطق محروم‌تر و کمتر توسعه یافته در اولویت برنامه‌های کاری کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ملاک خدمت‌رسانی به جامعه هدف را اولویت اصلی دانست و گفت: پاسخگویی درست و شفاف به مردم و مراجعین و جلب اعتماد عمومی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است و کمیته امداد باید محل وحدت، خدمت و عبادت در هر منطقه قرار گیرد.

وی با بیان این‌که کمیته امداد برخاسته از قرآن است و ائمه اطهار امدادگران واقعی بوده‌اند، افزود: الگوی اخلاقی و رفتاری امدادگران در راه خدمت ائمه اطهار هستند و در این راه و برای پیشبرد اهداف کمیته امداد تلاش و خرد جمعی لازم است.

متقی با اشاره به این‌که مهم‌ترین اصل مورد توجه کمیته امداد جلب اعتماد مردم است و خاطرنشان کرد: امدادگری یعنی امانت‌داری، امدادگران صداقت در رفتار و گفتار را جهت جلب اعتماد مردم سرلوحه کار خود قرار داده و پاسخگویی شفاف در خدمت‌رسانی داشته و باید با الگو گرفتن از اعتقادات دینی به حفظ کرامت و عزت نفس مددجویان توجه داشته باشیم.

وی از امدادگران خواست عدالت رفتاری با جامعه هدف داشته و حسن خلق را در امور روزانه مورد توجه قرار داده و در راه خدمت‌رسانی به افراد محروم رضایت پروردگار را در نظر داشته باشند.

متقی ادامه داد: مسئولان کمیته امداد مناطق مارگون و لوداب مشکلات این مناطق را به کمیته امداد استان انتقال دهند تا با همکاری و تعامل نیاز‌ها و کمبودها این افراد برطرف شود.

این مسئول افزود: این مناطق به دلیل محرومیت و کم‌تر توسعه‌یافته، افراد زیادی را تحت حمایت کمیته امداد دارد و به خصوص دانشجویان و دانش‌آموزان بسیاری در این مناطق هستند که نیاز به توجه و نگاه مسئولان دارند و این تنها به کمیته امداد بر نمی‌گردد بلکه همه نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید در مقابل این قشر آسیب‌پذیر جامعه احساس مسئولیت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توجه ویژه به رفع مشکلات دانشجویان تأکید کرد و گفت: کمیته امداد محل وحدت، خدمت و عبادت در هر منطقه قرار گیرد و این امر با اعتماد در قلوب مردم محقق می‌شود.

متقی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد را ترویج فرهنگ انفاق، احسان و توسعه مشارکت‌های مردمی، سوق دادن مددجویان از مصرف‌گرایی به سمت و سوی توانمندی و تولیدگرایی عنوان کرد و افزود: همه امدادگران دست به دست هم دهیم تا کمیته امداد در هر منطقه‌ای الگو قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که توانمندسازی مددجویان رویکرد اصلی کمیته امداد است مناطق محروم‌تر استان در اولویت خدمت‌رسانی قرار دارند و امدادگران برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به این مناطق تمام تلاش خود را به کار گیرند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بررسی مشکلات مناطق محروم لوداب و مارگون همه توان خود را در جهت رفع این کمبودها به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/82009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول