اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

دهه فجر فرصتی برای ارائه خدمات انقلاب اسلامی است

امام جمعه شیروان دهه مبارک فجر را فرصتی برای پرده‌برداری از خیانت‌های طاغوت و ارائه خدمات انقلاب اسلامی دانست.

دهه فجر فرصتی برای ارائه خدمات انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین نماز جمعه این هفته با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: ظلم و ستم و دوری از معنویت، تعطیلی احکام اسلامی، وابسته شدن به غرب، عقب نگاه داشتن ملت و محرومیت آفرینی حکومت فرعونی پهلوی از عوامل ایجاد  انقلاب اسلامی شد.

وی با تاکید بر اینکه باید همواره قدردان مردم فهیم و هوشیار ایران اسلامی باشیم، تصریح کرد: انقلاب شکوهمند، آزادی و جمهوری اسلامی نتیجه رهبری امام راحل(ره) و فداکاری مردم براساس آموزه‌های دین اسلام است.

خطیب جمعه شیروان با برشمردن فداکاری‌ها و ایثارگری‌های ملت و حق‌طلبی‌های ملت به رهبری امام خمینی (ره) افزود: بی‌گمان پیروزی انقلاب اسلامی هدیه الهی به امام خمینی (ره) و امت اسلامی ایران بود.

وی اضافه کرد: مردم ما در این مسیر با حمایت از راه امام راحل، انقلاب اسلامی را که در جهان الگو شد رقم زدند.

خطیب جمعه شیروان بیان کرد: به طور حتم عزت، افتخار و اقتدار ایران اسلامی مدیون افکار بلند بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان با بیان اینکه انتقال اندیشه‌های ارزنده امام خمینی (ره) برای تمامی نسل‌ها ضروری است، از دهه فجر به عنوان فرصت خوبی برای انتقال این اندیشه‌ها یاد کرد.

وی همچنین با تاکید بر گرامی‌داشت هر چه باشکوه‌تر آیین‌های سالگرد انقلاب اسلامی گفت: به طور قطع تجلیل از دهه فجر تجلیل از ارزش‌های انقلاب است و ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی است که جوانان را با دستاوردهای عظیم این انقلاب آشنا سازیم.

انتهای پیام/63002/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول