اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بوشهر:

دشمن به دنبال ترویج نسخه بدلی از اسلام است

امام جمعه موقت بوشهر گفت: دشمنان با ارائه اسلام بدلی و اسلام انحرافی سعی در نشان دادن چهره دروغین اسلام به جهان بشریت دارند که باید برای این ترفند چاره‌اندیشی شود.

دشمن به دنبال ترویج نسخه بدلی از اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های نماز جمعه امروز بوشهر با گرامیداشت دهه مبارک فجر این دهه را بهترین فرصت برای تبیین حرکت‌های قبل، حین و بعد از انقلاب اسلامی برای نسل پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: جوانان و نسل‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی باید با حرکت‌های امام راحل، علما، انقلابیون و حرکت‌های سایر قشرهای مردم آشنا شوند که بهترین فرصت تبیین این حرکت‌ها دهه فجر است.

وی با بیان اینکه امام راحل حرکت انقلابی خود را از سال 42 آغاز کرد افزود: امام راحل حرکت حماسی خود را از سال 42 آغاز کرد و پس از 15 سال تبعید پیروزمندانه به وطن بازگشت و در آغوش ملت ایران قرار گرفت.

دشتی، ظلم‌ستیزی و حاکمیت الله را دو رکن اساسی انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی با حرکت امام خمینی(ره) با قرار گرفتن در مسیر الهی همراه با ظلم‌ستیزی به پیروزی رسید که این دو مهم رکن اصلی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه ایران اسلامی مقتدرانه جلو ظالمان و مستکبران ایستاده است، گفت: ملت ایران تنها ملتی است که ظلم را تحمل نمی‌کند که این افتخار ایران اسلامی در جهان است.

وی با بیان اینکه دشمن، ایران‌ هراسی را در برنامه‌های خود قرار داده است، گفت: دشمنان اسلام، با ارائه اسلام بدلی و اسلام انحرافی سعی در نشان دادن چهره دروغین اسلام به جهان بشریت دارند که باید برای این ترفند چاره‌اندیشی شود.

امام جمعه موقت تهدیدات بیرونی و آسیب‌های درونی انقلاب اسلامی را تشریح کرد و یکی از آسیب‌های درونی انقلاب اسلامی را نظام مدیریتی جامعه دانست و گفت: پست‌های مدیریتی برخی افراد با سطح و رشته تحصیلات و تجربه آنان تناسب ندارد و این مهم مشکلاتی را در جامعه ایجاد کرده است.

وی گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی باید تغییر و تحولات، نقل و انتقالات مدیریتی را قانون‌مند و نظام‌مند کنند تا پست‌های مدیریتی دچار چالش و مشکلاتی نشود.

انتهای پیام/66006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول