اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری بوشهر خبر داد

برگزاری یادواره سرلشکر خلبان شهید یاسینی و شهدای پایگاه هوایی بوشهر

فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: ‌نخستین یادواره شهید سرلشکر خلبان سید علی‌رضا یاسینی، فرماندهان و ۸۴ شهید خلبان و پرسنل پایگاه هوایی بوشهر ۱۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره سرلشکر خلبان شهید یاسینی و شهدای پایگاه هوایی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر امیر سرتیپ مهدی هادیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ این مراسم پنج‌شنبه آینده در دو نوبت صبح و عصر در سالن سینما ولایت پایگاه هوایی و همچنین حسینیه گلزار شهدای بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم جمعی از فرماندهان نیروی هوایی، خانواده شهیدان یاسینی،‌ دوران، فکوری در این مراسم حضور خواهند داشت.

هادیان ادامه داد: همچنین پیشکسوتان پایگاه هوایی بوشهر در مساجد، دبیرستان‌ها،‌ دانشگاه‌ها و در جمع روحانیون حاضر شده و خاطراتی را از دوران جنگ تحمیلی بیان می‌کنند.

وی تأکید کرد: این یادواره برای نخستین‌بار در سطح کشور است که برای شهدای نیروی هوایی برگزار می‌شود و در سال‌های آینده دیگر استان‌های کشور میزبان این یادواره خواهند بود.

فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر اضافه کرد: نخستین شهید نیروی هوایی در کشور شهید سیدجلال توکلی از پایگاه هوایی بوشهر بوده به همین مناسبت نخستین یادواره شهدای پایگاه هوایی به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد.

هادیان گفت:‌ این یادواره نقشه راهی است برای یادواره‌های آینده و اهمیت آن به اینگونه است که فرماندهان ارتش ریاست اصلی این یادواره را برعهده دارند.

وی یادآور شد:‌ برگزاری یادواره شهدای نیروی هوایی در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر گرامیداشت یاد شهدا چرا که شهدا حق بزرگی به گردن همه ما دارند.

فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر خاطرنشان کرد: با موافقت اعضای شورای شهر بوشهر تعدادی از میادین این شهر به یاد شهدای پایگاه هوایی و یکی از خیابان‌ها نیز به نام شهید یاسینی نامگذاری خواهد شد ضمن اینکه ماکت هواپیمای F4 نیز در یکی از میادین بوشهر نصب می‌شود.

وی ادامه داد:‌ تندیس شهید یاسینی هم تا سال 93 آماده خواهد شد ضمن اینکه پردیس شهیدان فکوری و یاسینی با حضور خانواده این شهیدان پرده‌برداری خواهد شد.

هادیان اضافه کرد: در جریان برگزاری یادواره نمایشگاهی از آخرین تجهیزات پدافند و آفند نیروی هوایی و همچنین نمایشگاه فرهنگی به مناسبت 19 بهمن روز نیروی هوایی در پایگاه شهید یاسینی بوشهر برپا می‌شود و عموم مردم بوشهر می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/66006/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول