اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد

بهره‌برداری از 24 پروژه بزرگ کشاورزی در استان بوشهر

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر از بهره‌برداری از 24 پروژه بزرگ کشاورزی در استان بوشهر خبر داد.

بهره‌برداری از 24 پروژه بزرگ کشاورزی در استان بوشهر

نوذر منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه کشاورزی در مناطق مختلف استان اهمیت زیادی دارد و اگر کشاورزی رونق پیدا کند در سایر حوزه‌ها نیز می‌توانیم به موفقیت برسیم.

وی بیان کرد: دشتستان بیش از 70 درصد از سطح زیر کشت استان را به خود اختصاص داده و بیشترین تولیدات کشاورزی استان متعلق به دشتستان است.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های مختلف کشاورزی باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد و همه باید در این مسیر نهایت همکاری را داشته باشند.

منفرد با اشاره به جایگاه دشتستان در تولید خرمای کشور تصریح کرد: دشتستان بیش از 4.5 میلیون اصله نخل دارد و بیشترین میزان تولید خرما را در بین شهرستان‌های مختلف دارد.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار موجود، سالانه بیش از 170 هزار تن خرما توسط نخلداران استان بوشهر تولید و به بازار مصرف ارائه می‌شود که به دلیل نبود صنایع تبدیلی و سردخانه‌های بزرگ، کشاورزان با مشکلات زیادی در فروش محصول مواجه هستند.

منفرد با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف در حوزه جهاد کشاورزی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است.

وی از بهره‌برداری از 24 پروژه بزرگ کشاورزی در استان بوشهر خبر داد و گفت: در روزهای مختلف دهه فجر در مجموع تعداد 24 پروژه بزرگ کشاورزی با اعتباری بالغ بر 94 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

منفرد تاکید کرد: افتتاح این تعداد پروژه کشاورزی گامی در راستای رونق کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار است و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/2452/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول