اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:

انقلاب اسلامی ایران سر‌آمد انقلاب‌های دنیاست

معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران هم از لحاظ محتوایی و هم از لحاظ منش و رهبریت یکی از بهترین انقلاب‌هاست که بر پایه جامعه اسلامی به وجود آمده است.

انقلاب اسلامی ایران سر‌آمد انقلاب‌های دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد توحیدی صبح امروز در نشست خبری با موضوع برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ایام پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی مومنان بر کافران و مستضعفان بر متکبران جهانی است و ما به روح شهدای انقلاب اسلامی و امام بزرگوار شهدا سلام و درود می‌فرستیم که پایه‌گذار این انقلاب بودند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین و از بهترین انقلاب‌هاست که هم از لحاظ محتوایی و هم از لحاظ منش و رهبریت سر‌آمد سایر انقلاب‌هاست که موجب زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی در جامعه شده است.

معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد:‌ وظیفه رسانه‌ها به دلیل رساندن پیام شهدا و امام راحل (ره) بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید دقت شود که این کار به خوبی انجام شود تا مدیون خون شهدا نشویم.

توحیدی تصریح کرد:‌ هر موضوعی ارزش و عظمت خاص خود را دارد و دارای شایستگی است که شایستگی انقلاب اسلامی ایران این بوده که رضایت خداوند و ایجاد جامعه اسلامی سرلوحه آن بوده است.

این مسئول گفت: انقلاب اسلامی و امام (ره) تمام پلیدی‌ها را از کشور پاک کردند و هویت را به ایران هدیه دادند که بر این مبنا ایران اسلامی توانست به عنوان کشور مستقل و قدرتمند در جامعه جهانی حضور پیدا کند.

معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز بیان داشت:‌ استقلال یکی از مهمترین دستاوردهای مهم انقلاب است که وقتی حکومت اسلامی در جامعه ظهور کرد، در مقابل تمام رفتارهای نادرست رژیم پهلوی ایستاد و با رهبری امام خمینی (ره) به عنوان ولایت فقیه به نتیجه رسید.

توحیدی افزود: از جمله سایر دستاوردهای انقلاب اسلامی صنایع دفاعی بود که توانستیم با تولیدات خود در مقابل دشمنان بایستیم و از کشور خود دفاع کنیم.

وی عنوان کرد: تدوین قانون اساسی بر اساس فقه شیعی که موجب ایجاد جامعه سالم و دور از فساد شده است، از برکات وجود انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد:‌ بعد از انقلاب اسلامی، اقتصاد مبتنی بر احکام اسلامی در جامعه جاری شد که قبل از آن هیچگونه استقلال اقتصادی نداشتیم و در کوچکترین مسائل وابسته به دنیای غرب بودیم.

توحیدی گفت:‌ انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است و در این رابطه می‌توان به این موضوع اشاره کرد که قبل از انقلاب یک خانم با چادر نمی‌توانست بیرون برود و در جامعه حضور داشته باشد که به برکت این انقلاب این مشکل در جامعه حل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود تاکید کرد:‌ امروزه ما شاهد پیشرفت علمی در همه زمینه‌ها هستیم و ایران در بین 15 کشور سر‌آمد جهان قرار گرفته و باید توجه کنیم که این امر در جامعه اسلامی محقق شده است.

انتهای پیام/62004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول