اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قم:

آذرخودرو نوین قم صدر جدول را از دانشگاه آزاد پس می‌گیرد

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در هفته دوم از دور برگشت پیکارهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور صدر جدول را از تیم دانشگاه آزاد پس می‌گیرد.

آذرخودرو نوین قم صدر جدول را از دانشگاه آزاد پس می‌گیرد

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حالی که این هفته رقابت تیم کاراته آذرخودروی نوین قم با حریفان خود برای رسیدن دوباره به صدر جدول مسابقات در سوپر لیگ کاراته کشور انجام می‌شود، سایر تیم‌ها نیز در رقابت‌هایی حساس با یکدیگر رو به رو می‌شوند.

وی افزود: در فصل جاری مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور تیم‌های کاراته آذرخودروی نوین قم، مناطق نفت‌خیز جنوب، آوای رزم، فولاد مبارکه سپاهان، باشگاه پرهام، دانشگاه آزاد اسلامی، برق هرمزگان، تیم کاراته پایتخت، جندی شاپور شیراز و تیم شهید داورزنی قرچک حضور دارند.

رئیس هیئت کاراته استان قم بیان کرد: تیم کاراته آذرخودروی نوین قم بعد از کسب پیروزی‌های متوالی در هفته‌های سپری شده از فصل جاری مسابقات سوپر لیگ قهرمانی کاراته مردان باشگاه‌های کشور این هفته نیز برابر حریفان خود به دنبال کسب پیروزی است.

وی خاطر نشان کرد: تا قبل از هفته دوم از دور برگشت فصل جاری پیکارهای سوپر لیگ کاراته قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور، تیم کاراته آذرخودروی نوین نماینده قم در این دوره از مسابقات عملکرد بسیار پرقدرتی داشته و حالا کاراته‌کاهای توانمند قمی و ملی‌پوش در ترکیب این تیم قرار است در هفته دوم نیم فصل دوم بار دیگر با تمام توان به مصاف رقبا بروند و صدر جدول را از تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران پس بگیرند.

عابدی ادامه داد: امسال مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور با حضور 10 تیم از دهه سوم آذرماه آغاز شده است و بعد از انجام دیدارهای هفته پایانی نیم‌فصل و هفته اول دور برگشت در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، ادامه رقابت‌های خود را روز پنجشنبه هفدهم بهمن ماه در شیراز پی خواهد گرفت.

وی یادآور شد: آذرخودروی نوین در پیکارهای هفته پایانی نیم‌فصل سوپر لیگ کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور به مصاف تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران، برق هرمزگان و همچنین مناطق نفت‌خیز جنوب رفت و در حالی که با بدشانسی به تیم دانشگاه آزاد نتیجه را واگذار کرد اما دو حریف دیگر خود را با اقتدار از پیش رو برداشت تا هم امتیاز و کاملاً نزدیک به تیم دانشگاه آزاد در مکان دوم قرار بگیرد.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: مسابقات فصل جاری سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در قم هفته پایانی دور رفت خود را سپری کرد و خوشبختانه مسئولان فدراسیون کاراته از میزبانی قم کاملاً راضی بودند و امیدوارم با اعتماد این عزیزان در دوره‌های بعدی نیز میزبان سوپر لیگ باشیم.

انتهای پیام/78002/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول