اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد نوشهر:

نخستین یادواره شهدای هنرمند نوشهر برگزار می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر از برگزاری نخستین یادواره شهدای هنرمند این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون پنج شهید هنرمند در نوشهر شناسایی شده‌اند.

نخستین یادواره شهدای هنرمند نوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، بابک شمس‌ ناتری صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین یادواره شهدای هنرمند شهرستان خبر داد و گفت: به پیشنهاد بسیج هنرمندان شهرستان نوشهر که عمدتا فعالان رشته‌های مختلف هنری هستند به زودی ستاد برگزاری این یادواره تشکیل می‌شود.

 وی ابراز داشت: شهدا دارای جایگاه و ارزشی آسمانی هستند و به این یادواره‌ها نیاز ندارند، این ما هستیم که به یادواره شهدا نیاز داریم تا قدری تامل و تفکر کنیم و بیاندیشیم که بعد از شهدا چه کردیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر یادآور شد: آنان خون دادند و رفتند و امروز یکی مثل من مسئولیت می‌گیرد و خدا کند به گونه‌ای رفتار کنیم که شرمنده شهدا، به ویژه شهدای هنرمند نشوم.

وی گفت: معمولا مجموعه‌ها، اصناف و گروه‌های مختلف در شهرستان برای شهدای خود یادواره برگزار می‌کنند و تاکنون برای شهدای هنرمند نوشهر یادواره‌ای در شهرستان نداشتیم و تلاش می‌کنیم تا نخستین بزرگداشت در خور شان و نام شهدا برگزار شود.

 شمس ناتری ادامه داد: تاکنون پنج شهید هنرمند در شهرستان شناسایی شده است که اتفاقا در یادواره شهدای استان مازندران نیز نام‌شان بوده و تکریم شدند اما این دلیلی بر این نیست که تعداد شهدای هنرمند نوشهر همین تعداد است، بنابراین همه کمک کنند تا اگر شهید بزرگواری را می‌شناسند که از اصحاب فرهنگ و هنر بود و نامش از قلم افتاده است نامش ثبت شود.

وی تصریح کرد: صحبت‌های اولیه انجام شده است و فرماندار و ارزشی نوشهر که انصافا فرهنگ دوست هستند نیز قبول زحمت کردند تا مسئولیت ستاد برگزاری نخستین یادواره شهدای هنرمند شهرستان را به عهده بگیرند تا دیگر اعضای ستاد نیز به جمع خادمان این شهدا بپیوندند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با اشاره به اینکه زمان دقیق این یادواره به زودی مشخص و اعلام می‌شود، گفت: با توجه به رایزنی و مشورتی که با فرمانده سپاه منطقه و رئیس بنیاد شهید داشته‌ام این برنامه در روزهای پایانی بهار 93 برگزار می‌شود.

 شمس‌ ناتری با اعلام اینکه چند ماه زودتر استارت کار را می‌زنیم تا برنامه‌ای متفاوت با یادواره‌هایی که تاکنون دیده‌ایم داشته باشیم، تصریح کرد: از همه دلسوزان نظام می‌خواهیم تا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را تنها نگذارید و انتظار می‌رود همه دلسوزان فرهنگ و هنر حمایت کنند و همراهی داشته باشند.

انتهای پیام/86019/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول