اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان:

405 نفر نخبه به حج عمره اعزام می‌شوند

رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان گفت: در مجموع 405 نخبه، استعداد برتر و اساتید نمونه از طریق کاروان‌ها در فروردین و اردیبهشت ماه سال 93 به حج عمره مشرف می‌شوند.

405 نفر نخبه به حج عمره اعزام می‌شوند

حسین اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ثبت‌نام حج عمره از هفدهم تا 24 دی‌ماه سال‌جاری اظهار کرد: اکنون اعلام نتایج ثبت‌نام حج عمره نخبگان صورت گرفته و تا 23 بهمن‌ماه تحویل مدارک و ثبت‌نام قطعی متقاضیان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام اولیه برای آقایان و خانم‌ها به صورت انفرادی 535 نفر، گروه متاهلان دو نفره 256 نفر و در گروه متاهلان سه نفره 60 نفر بوده است.

رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان عنوان داشت: پس از تایید مدارک نخبگان ثبت‌ نام اولیه شامل حدود هزار و 200 نفر با همراهانشان است که با توجه به اولویت انتخاب می‌شوند.

وی عنوان داشت: اکنون 115 نفر از آقایان و 35 نفر از خانم‌ها و 103 نفر از متاهلان دو نفره و سه نفره و همچنین 12 نفر از اساتید برتر به عنوان اعضای اصلی کاروان‌ها هستند که در فروردین و اردیبهشت سال 93 اعزام می‌شوند.

اخوان خاطرنشان کرد: ظرفیت اعزام به عمره با توجه به اینکه ظرفیت‌های عمره از طریق عربستان تغییر داده نشده، تغییر نکرده است.

وی بیان داشت: در مجموع 405 نفر نخبه، استعداد برتر و اساتید نمونه از طریق کاروان‌ها اعزام می‌شوند که تعدادی از آنها با خانواده و تعدادی مجرد هستند.

رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه استقبال اولیه متقاضیان حج عمره امسال بیشتر صورت گرفته است گفت: افراد متقاضی با توجه به اولویت و ظرفیت سازمان حج پس از ثبت نام اولیه انتخاب می‌شوند و در نهایت از طریق بنیاد نخبگان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به هزینه عمره گفت: بنیاد ملی نخبگان برای افراد شاغل به تحصیل 80 درصد و برای غیرشاغلین به تحصیل 70 درصد مبلغ اعلام شده از سوی سازمان حج و زیارت را به عنوان کمک هزینه در نظر گرفته است.

انتهای پیام/78003/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول