اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

ایستگاه‌های بازرسی در محورهای جنوب کرمان تقویت شوند

فرماندار منوجان گفت: از آنجایی که جنوب کرمان دومین گلوگاه قاچاق در جنوب شرق کشور است باید ایستگاه‌های بازرسی در محور جنوب کرمان به لحاظ لجستیکی و نیروی انسانی متخصص تقویت شوند.

ایستگاه‌های بازرسی در محورهای جنوب کرمان تقویت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، جهانگیر تشکری شامگاه پنجشنبه در شورای اداری شهرستان‎های جنوبی استان کرمان در این شهرستان اظهار داشت: در منوجان همه زیرساخت‌ها برای یک جهش اقتصادی آماده است و پروژه‌های مورد نیاز مردم به اتمام رسیده و کمترین پروژه نیمه‌تمام در جنوب استان متعلق به منوجان است.

وی بیان داشت: از آنجایی که جنوب کرمان دومین گلوگاه در جنوب شرق کشور است، امنیت نسبی در منطقه را دارا هستیم، اما با توجه به قاچاق سوخت و کالا از دو مبادی ورودی و دو راه خروجی می‌طلبد تا منطقه جنوب کرمان به منطقه عملیاتی تبدیل شود.

فرماندار منوجان عنوان کرد: پیشنهاد ما این است برای رسیدن به یک امنیت مطلوب و پایدار در منطقه فرماندهی انتظامی جنوب کرمان مستقل شود و از فرمانداران جنوب نیز در شورای تامین استان دعوت به عمل آید.

این مسئول گفت: ایستگاه‌های بازرسی در محور جنوب کرمان باید هم به لحاظ لجستیکی و هم به لحاظ نیروی انسانی متخصص تقویت شوند.

تشکری افزود: در بخش کشاروزی ما حاضر هستیم در گام اول یک‌هزار هکتار گلخانه را در منطقه ایجاد کنیم و در بخش معادن نیز باید معدن کرومیت منوجان معرفی شود.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذار ما در بخش آهن و کرمیت با دو مشکل روبه‌رو است یکی اینکه به لحاظ کمبود نقدینگی نمی‌تواند به توسعه ناوگان حمل و نقل و توسعه خود اقدام کند که می‌طلبد از محل صندوق ذخیره ارزی حمایت شود.

فرماندار منوجان اذعان داشت: مشکل دیگر این است که کارخانجات فولاد فرومنگنز را از معادن فاریاب منوجان نمی‌خرند و وارد می‌کنند و اینکه تولید ملی، حمایت از سرمایه ایرانی را رعایت نمی‌کند باید بررسی شود.

انتهای پیام/80004/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول