اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی دشتستان خبر داد

راه‌اندازی 15 ایستگاه تخصصی مطالعاتی در شهرستان دشتستان

رئیس کتابخانه‌های عمومی دشتستان از راه‌اندازی 15 ایستگاه تخصصی مطالعاتی در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی 15 ایستگاه تخصصی مطالعاتی در شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مجتبی مجری‌فرد شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه امری لازم و ضروری است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: در دشتستان اقدامات ارزنده‌ای برای ترغیب و تشویق مردم به سمت کتاب صورت گرفته که نتایج خوبی نیز در بر داشته است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی دشتستان از راه‌اندازی 15 ایستگاه تخصصی مطالعاتی در شهرستان دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته این ایستگاه‌ها در بخشداری سعدآباد، درمانگاه و برخی مغازه‌های وحدتیه، دو مغازه در آبپخش، دو مدرسه در شهر کلمه، چند مدرسه در شبانکاره و مرکز بهداشت تنگ‌ارم در حال فعالیت هستند.

مجری‌فرد تصریح کرد: با تلاش صورت گرفته برای نخستین بار در کشور، ایستگاه‌های مجلات در دشتستان راه‌اندازی شده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان تصریح کرد: با توجه به تراکم زیاد جمعیت در برازجان، فقط سه درصد آنها عضو کتابخانه شهر برازجان هستند و با شبانه‌روزی شدن کتابخانه شهید بهشتی به عنوان دومین کتابخانه شبانه‌روزی شده شهرستان، این بستر فراهم شده که افراد پشت کنکوری بتواند از این مکان استفاده مطلوب داشته باشند.

وی یادآور شد: متاسفانه یکی از مشکلات ما کمبود فضای کتابخانه‌ها و کمبود اعتبارات مالی است که شهرداری برازجان کمترین همکاری را با ما داشته و امید داریم این همکاری‌ها دو طرفه و بیشتر شود.

این مسئول گفت: طرح جدیدی در ارتباط با شهروند برتر کتابخانه خواهیم داشت که هر ماه به شهروند برتر کتابخانه، جایزه نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول