اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 و 30 بهمن‌ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری ششمین همایش پژوهش و فناوری در اصفهان

مدیر اجرایی شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان گفت: 29 و 30 بهمن‌ماه امسال ششمین همایش پژوهش و فناوری با موضوع حفاظت از محیط زیست، دستاورد‌ها و مسئولیت‌ها در استان اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری ششمین همایش پژوهش و فناوری در اصفهان

محمدرضا بحرینیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان محیط‌زیست را یکی از مسائل مهم استان دانست و اظهار کرد: در شرایط فعلی حساسیت‌های بسیاری در زمینه مباحث زیست‌محیطی در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ششمین همایش پژوهش و فناوری توسط هفت نهاد در استان اصفهان برگزار می‌شود، اضافه کرد: استانداری، محیط‌زیست، اتاق بازرگانی، شهرک علمی، تحقیقاتی، دانشگاه صنعتی، خانه صنعت، معدن و تجارت و شبکه پژوهش و فناوری استان به عنوان هفت نهاد برگزار‌کننده این همایش هستند.

مدیر اجرایی شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان با اشاره به یکی از برنامه‌های اجرایی در استان تصریح کرد: 29 و 30 بهمن‌ماه امسال ششمین همایش پژوهش و فناوری با موضوع حفاظت از محیط زیست، دستاورد‌ها و در استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی به مجموعه‌های حامی ششمین همایش پژوهش و فناوری در استان اشاره کرد و ادامه داد: نیروگاه‌ها، صنایع با‌لا‌دستی نفت، گاز، آب، برق، پتروشیمی، آهن، فولاد و دانشگاه‌های آزاد اسلامی به عنوان حامیان مادی و معنوی این همایش هستند.

بحرینیان با بیان اینکه ششمین همایش پژوهش و فناوری با موضوع حفاظت از محیط‌زیست با دو رویکرد مهم طی دو روز در استان اصفهان برگزار می‌شود،  تاکید کرد: مشخص شدن دستاورد‌های گروه‌های صنعتی در ارتباط با محیط‌زیست به عنوان یکی از مهم‌ترین محور‌های این همایش محسوب می‌شود.

وی افزود: ششمین همایش پژوهش و فناوری در راستای رسیدگی به مشکلات زیست محیطی در استان برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان گفت: در راستای برگزاری این همایش کمیته‌ای از اساتید دانشگاه صنعتی و دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوراسگان، مجلسی و خمینی‌شهر تشکیل می‌شود و این کمیته به صورت علمی در راستای برگزاری این همایش در استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول