اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر دوگنبدان خبر داد

ساخت دروازه‌ای با نماد بی‌بی حکیمه (س) توسط اوقاف گچساران

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر دوگنبدان از رایزنی و مکاتبه با اوقاف گچساران برای ساخت دروازه‌ای با نماد بی‌بی حکیمه (س) خبر داد.

ساخت دروازه‌ای با نماد بی‌بی حکیمه (س) توسط اوقاف گچساران

غلامرضا شکوهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اداری آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: این جلسه در محل باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار شد و طی آن توضیحاتی در زمینه ساماندهی تبلیغات ایام‌الله دهه‌فجر ارائه شد.

وی افزود: کارشناسان فرهنگی باید با توجه به فرارسیدن دهه مبارک فجر برای تبلیغات، اطلاع‌رسانی و آذین‌بندی شهر هم‌اندیشی و همفکری داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر دوگنبدان اجرایی کردن مصوبات جلسات شورای فرهنگی شهرستان را ضروری دانست و گفت: اینکه در پایان جلسات مصوباتی شناسایی شود اما در عمل اجرایی نشود، زیبنده شورای فرهنگی نیست.

وی با اشاره به مصوبات نشست شورای فرهنگی شورای اداری آموزش و پرورش گچساران گفت: در این جلسه مقرر شد تا رئیس آموزش و پرورش گچساران تمامی مدیران مقاطع مختلف مدارس را دعوت کرده و راهکارهای جدیدی در خصوص نقش خانواده در امور فرهنگی و اخلاقی فرزندان ارائه کند.

شکوهی عنوان کرد: از دیگر مصوبات این جلسه مشخص کردن جایگاه برگزاری مراسم و جشن‌های دهه فجر توسط ادارات و نهادهایی از جمله شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، شهرداری دوگنبدان و اداره تبلیغات اسلامی بود.

وی ادامه داد: ادارات یاد شده باید در زمینه برگزاری جشن‌های دهه فجر به مردم اطلاع‌رسانی و فراخوان دهند.

شکوهی حضور و شرکت مسئولان شهرستان و روحانیان را در جشن‌های انقلاب سبب دلگرمی مردم دانست و گفت: با توجه به مصوبات این جلسه شهرداری و دیگر دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح شهر به ویژه پارک‌ها برگزار می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان از ساخت دروازه‌‌ای با نماد بی‌بی حکیمه (ص) خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد تا با رایزنی و مکاتبه با اداره اوقاف و امور خیریه گچساران این اداره نسبت به ساخت دروازه‌ای با نماد امامزاده بی‌بی حکیمه (س) و نصب آن در ورودی بلوار امامزاده در محل میدان نماز به سمت فنی و حرفه‌ای این شهرستان اقدام کند.

انتهای پیام/82014/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول