اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر خبر داد

اعزام 8 ورزشکار بابلسری به مسابقات آسیایی کره جنوبی

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر از اعزام هشت بازیکن بابلسری به مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی خبر داد و گفت: برای نخستین‌بار بابلسر توانست مقام چهارم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان مازندران را به دست آورد.

اعزام 8 ورزشکار بابلسری به مسابقات آسیایی کره جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، فرشاد آذری صبح امروز در جلسه شورای ورزشی در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر اظهار داشت: در جلسه شورای ورزشی ارائه گزارش کار تنها به معنای تبیین گزارش و عملکرد نیست، بلکه بازگو کننده افق و چشم‌انداز ما در آینده است و نشان می‌دهد با وجود محرومیت‌های بسیار تاکنون چه اقداماتی انجام و چه برنامه‌هایی برای آینده پیش‌بینی شده است.

وی افزود: با سیاست‌گذاری درست در امر ورزش می‌شود، برای ارتقای سطح کیفی و رشد و توسعه جامعه گام نهاد.

آذری از اعزام هشت بازیکن بابلسری به مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی خبر داد و گفت: برای نخستین‌بار بابلسر توانست مقام چهارم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان مازندران را به دست آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با اشاره به مشکلات ورزشکاران بابلسر اذعان داشت: ورزشکاران ما از بسیاری امکانات ورزشی محروم هستند.

مسئول ورزش بانوان بابلسر نیز اظهار داشت: مسئولان شهرستان از ورزش بانوان حمایت نمی‌کنند.

نرگس خسروی با اشاره به اینکه مسابقات بانوان در بحث فضای باز با مشکلات زیادی همراه است، افزود: احداث پارک بانوان در شهرستان بابلسر از ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه بانوان ورزشکار شهرستان به علت نداشتن مکانی مناسب برای انجام ورزش تمرینات خود را در ساحل پارکینگ‌ها و در دید عموم انجام می‌دهند، بیان داشت: این امر مغایر با عرف و شئونات اسلامی است.

انتهای پیام/86010/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول