اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی بابلسر خواستار شد

لزوم توجه به ورزش‌های همگانی و پهلوانی

بخشدار مرکزی بابلسر با بیان اینکه برای رسیدن به جایگاه واقعی ورزش باید ظرفیت‌های مختلف را شناسایی و تقویت کنیم گفت: به ورزش همگانی و پهلوانی بیشتر توجه شود.

لزوم توجه به ورزش‌های همگانی و پهلوانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مسیب میررمضانی صبح امروز در جلسه شورای ورزشی شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: با اقدامات خوبی که اداره ورزش و جوانان درباره ورزش این شهرستان انجام داده است امید است در آینده شاهد پیشرفت بیش از پیش ورزش این شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به جایگاه واقعی ورزش باید ظرفیت‌های مختلف را شناسایی و تقویت کنیم افزود: به ورزش همگانی و پهلوانی بیشتر توجه شود.

بخشدار مرکزی بابلسر با اشاره به اینکه زنگ هشدار رشد فزاینده ناهنجاری اجتماعی در بحث موضوعات اعتیادآور حتی قلیان به صدا در آمده است، بیان داشت: اگر بخواهیم از ناهنجاری‌های اجتماعی فاصله بگیریم و جوانان سالمی را برای آینده ایران اسلامی تربیت کنیم راهکار آن تقویت ورزشی است.

میررمضانی با اعلام اینکه ما آمادگی هرگونه همکاری با اداره ورزش و جوانان را داریم اذعان داشت: از رئیس اداره ورزش و جوانان می‌خواهیم با حضور در سطح روستاها زمینه تقویت ورزش روستایی را فراهم کنند.

رئیس کمیسیون ورزشی بانوان و عضو شورای شهر بابلسر اظهار داشت: از سوی شورای شهر بابلسر در راستای ترغیب جوانان ورزشکار برای قهرمانان جهانی و آسیایی که توانستند مقام اول تا سوم را کسب کنند مبالغی بین 500 هزار تا دو میلیون تومان در نظر گرفته شد.

سمانه بخشنده افزود: در رابطه با بحث اشتغال جوانان ورزشکار به جز ورزش فوتبال که بازیکنان آن از امکانات خوبی در سطح کشور برخوردارند دغدغه اصلی بقیه ورزشکاران در رشته‌های مختلف بیکاری است.

عضو شورای شهر بابلسر با بیان اینکه در بحث ورزش بانوان شورا متولی امر ورزش نیست بیان داشت: شورای شهر فعالیتش در امر ورزش بیشتر در جهت حمایت و پشتیبانی است.

بخشنده گفت: به بحث ورزش همگانی بانوان توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/86010/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول