اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان مطرح کرد

آرزوی دیرینه مردم نهبندان در آستانه تحقق/ یک گام تا تکمیل مصلای نماز جمعه

امام جمعه نهبندان با اشاره به روند عمرانی مصلای امام علی (ع) نهبندان گفت: کار سنگ‌کاری این مکان طی چند روز آینده تمام شده و مراحل دیگر عمرانی آن به احتمال زیاد تا پایان همین ماه به پایان می‌رسد.

آرزوی دیرینه مردم نهبندان در آستانه تحقق/ یک گام تا تکمیل مصلای نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی امشب در جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اهمیت نماز جمعه و حضور تمام اقشار در این فریضه اظهار داشت: نماز جمعه به عنوان یک فریضه مهم سیاسی و عبادی مهم است.

وی ادامه داد: در این جلسه نماز جمعه شهرستان هم از لحاظ کمیت و کیفیت مورد بررسی قرار می‌گیرد و هدف این جلسات این است تا برنامه‌هایی که در راستای بهتر برگزار شدن نماز جمعه نقش دارند را بررسی و اجرا کنیم.

امام جمعه نهبندان خاطرنشان کرد: با هماهنگی همه جانبه باید سعی شود تا مصلای نماز جمعه هر چه زود تر آماده شود چرا که با افتتاح این مکان نیازها و آنچه که برای مکان نماز جمعه مطلوب نیاز است برطرف می‌شود.

خزاعی با اشاره به روند عمرانی مصلای امام علی (ع) نهبندان گفت: کار سنگ کاری این مکان طی چند روز آینده تمام می‌شود و مراحل دیگر عمرانی به احتمال زیاد تا پایان همین ماه به پایان می‌رسد.

امام جمعه نهبندان، نیاز کنونی مصلای نهبندان را خرید فرش عنوان کرد و افزود: طی برآوردهای انجام شده هزینه فرش مصلا حدود 70 میلیون تومان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی به عنوان خادم یکی دیگر از نیازهای مصلای نهبندان است، اظهار داشت: کسی نیاز است که هم بتواند امورات فرهنگی و هم امورات دیگر مصلای شهرستان را انجام دهد.

گفتنی است؛ در ادامه حاضران در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود برای هر چه بهتر برگزار شدن نماز جمعه پرداختند.

انتهای پیام/69015/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول