اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بابلسر:

50 درصد هیئت‌های ورزشی برنامه مدون ندارند

معاون فرماندار بابلسر به تنظیم سند چشم‌انداز چند ساله از سوی هیئت‌ها تاکید کرد و گفت: 50 درصد هیئت‌ها برنامه مدون و تعریف شده برای هیئت خود ندارند و وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند.

50 درصد هیئت‌های ورزشی برنامه مدون ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، رضا محسن‌پور امشب در جلسه شورای ورزشی شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر اظهار داشت: در شورای ورزش، براساس قوانین و مقررات شورای ورزشی باید وظایفی برای اعضا مشخص شود تا براساس آن تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه در جلسه شورای ورزشی باید ظرفیت‌های ورزشی موجود در شهرستان شناسایی شود، افزود: این شهرستان دارای ظرفیت‌های مناسب ورزشی است و قهرمانان زیادی را در رشته‌های مختلف ورزشی و در سطوح ملی و بین‌المللی به جامعه معرفی کرده است پس لازم است برای تقویت این ظرفیت‌ها تلاش شود.

معاون فرماندار بابلسر تاکید کرد: جلسات شورای ورزشی باید برای جذب راهکارهایی برای بهتر شدن ورزش شهرستان و بسترسازی مناسب برای ورزشکاران باشد.

محسن‌پور با بیان اینکه سعی شود برنامه مدون و هدف‌دار برای ورزش شهرستان تعریف شود، بیان داشت: از ورزشکاران قهرمان به عنوان الگو برای سیاست‌گذاری‌های ورزش و جوانان استفاده شود.

وی به تنظیم سند چشم‌انداز چند ساله از سوی هیئت‌ها تاکید کرد و گفت: 50 درصد هیئت‌ها برنامه مدون و تعریف شده برای هیئت خود ندارند و وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند.

معاون فرماندار بابلسر با بیان اینکه روسای هیئت‌ها باید با برنامه باشند، گفت: در حال حاضر بهترین کار در زمینه ورزش این است که از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام/86010/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول