اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور اطلاعیه‌ صورت گرفت

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به حضور گسترده مردم در جشن‌ انقلاب

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان مردم این استان را به حضوری گسترده در جشن‌های انقلاب دعوت کرد.

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به حضور گسترده مردم در جشن‌ انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور اطلاعیه‌ای در آستانه فرا رسیدن 12 بهمن عنوان کرد: خورشید دوزادهم بهمن طلوع کرد و جان تازه‌ای به کالبد خفته این ملت بزرگ داد.

این اطلاعیه می‌افزاید: حرکت از نو آغاز شد و بیداری سراسر وجود انسان‌های این سرزمین را فرا گرفت و همگان به جنب و جوش آمدند و صلابت آن پیر فرزانه بساط ظلم و ستم را بر باد فنا و نابودی سپرد و پنجره‌های امید و سبز زندگی و حیات را فرا روی این ملت استوار و ستمدیده گشود.

در ادامه اطلاعیه آمده است: اکنون که بیش از سه دهه از آن حادثه تاریخی و جاودانه می­گذرد مردم غیور و شهیدپرور و ولایتمدارایران اسلامی مانند کوه استوار و با صلابت در پیروی از ولی امر زمان خود مقام معظم رهبری در برابر تمام ناملایمات و فشارهای بین‌المللی ایستادگی کرده و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نمی‌کنند و همچنان گوش به فرمان رهبر حکیم انقلاب اسلامی، با بصیرتی کامل، تفکری روشن و اراده‌ای پولادین به میثاق خود با آرمان‌های والای نظام اسلامی پایبند و استوار هستند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ضمن تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی، از تمام گیلانی‌های غیور دعوت کرد تا در جشن‌های این ایام خجسته به ویژه یوم‌الله 12بهمن سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به ایران سربلند و راهپیمایی روز 22 بهمن حضور فعال داشته باشند و بار دیگر پیمان دوباره خود را با آرمان­های مقدس شهدای انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری به نمایش گذارند.

انتهای پیام/2300/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول