اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/177

جشن انقلاب در مساجد روستایی آستارا برگزار می‌شود

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر بندر آستارا از برگزاری جشن انقلاب در مساجد روستایی این شهرستان خبر داد.

جشن انقلاب در مساجد روستایی آستارا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام محمود قویدل عصر امروز در نشست کمیته روستایی و عشایری دهه فجر این شهرستان مرزی برنامه‌های دهه فجر کمیته مذکور را تشریح کرد.

وی برپایی نمایشگاه عکس انقلاب و مسابقات هنری و ورزشی و نشست سیاسی با فرهنگیان و دانش‌آموزان مدارس روستایی را از مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته در دهه مبارک فجر ذکر کرد 

این مسئول اظهار کرد: برگزاری جشن انقلاب در مراکز ترویجی، مساجد روستایی و اداره جهاد کشاورزی از برنامه‌های دهه فجر امسال در بندر آستاراست.

وی با بیان اینکه این کمیته برنامه‌های متنوعی دارد، یادآور شد: 14 واحد مسکونی در مناطق روستایی آستارا و لوندویل همزمان با ایام دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آستارا حضور کارکنان و پرسنل این اداره در مساجد و مدارس روستایی و گلباران و غبارروبی مزار شهدای روستای باغچه‌سرا و کوته کومه شهر لوندویل را از برنامه‌های دیگر کمیته روستایی و عشایری شهرستان عنوان کرد.

وی از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در روستای خان‌حیاطی آستارا خبر داد و گفت: مسابقه ویژه انقلاب نیز در مرکز جهاد کشاورزی ویرمونی برگزار می‌شود.

قویدل، با اشاره به اینکه برنامه‌های امسال دهه مبارک فجر در سطح روستاهای بخش مرکزی و لوندویل برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دهه فجر از یک تولید کننده نمونه زن و خادمان نمونه مردمی در ترویج کشاورزی آستارا تجلیل می‌شود.

وی از افتتاح یادمان‌های شهدا در مناطق روستایی و عشایری آستارا و لوندویل در دهه فجر خبر داد.

به گفته این مسئول، یادمان شهدای روستای هودول، مشند، باغچه‌سرا، خان‌حیاطی، بیجاربین، عسکرمحله، عنبران و باش‌محله لوندویل در دهه فجر رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/84001/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول