اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی 3 بر یک مقابل نوین کشاورز

کاله مازندران انتقام شکست دور رفت را از تهرانی‌ها گرفت

کاله مازندران شامگاه امروز چهارشنبه از سری مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر والیبال ایران توانست نوین کشاورز تهران را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارد.

کاله مازندران انتقام شکست دور رفت را از تهرانی‌ها گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، از هفته هجدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جام ولایت شامگاه امروز چهارشنبه کاله مازندران در خانه میزبان نوین کشاورز تهران بود.

این دیدار حساس که با حضور 2 هزار نفری تماشاگران و والیبال‌دوستان آملی در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) آمل پیگیری شد شاگردان بهروز عطایی توانستند با نتیجه سه بر یک شکست دور رفت را جبران کرده و انتقام‌شان را از دیگر تیم تهرانی این رقابت‌ها بگیرند.

کاله مازندران هر چند ست نخست را با امتیاز (25 بر 16) به حریف واگذار کرد ولی در ست‌های دوم، سوم و چهارم توانست با امتیاز‌های (25 بر 22)، (25 بر 20) و (25 بر 22) پیروز میدان لقب گیرد و به ششمین پیروزی 3 امتیازی خود برسد.

در این دیدار که از شبکه سوم سیما به طور مستقیم به روی آنتن رفت محمدحسن خوشدل ناظر فدراسیون والیبال بوده و حمید راهجردیان به همراه داود نافعی به عنوان دو داور اول و دوم امر قضاوت را برعهده داشتند.

کاله مازندران با این پیروزی 34 امتیازی شده و با توجه به نتایج بازی‌های دیگر این هفته خود را به صدر جدول نزدیک می‌کند و در مقابل نوین کشاورز با 21 امتیاز مطمئنا به رده‌های پایین‌تر جدول مسابقات سقوط کرده و امیدهایش برای حضور در مرحله پلی‌آف کمرنگ‌تر می‌شود.

انتهای پیام/86012/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول