اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشهد به استقبال از دهه فجر می‌رود

همزمان با آغاز دهه فجر، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با ارائه تولیدات و اکران‌های متعدد فرهنگی شعار «همچنان پای این انقلاب ایستاده ایم...» را در شهر طنین انداز می‌کند.

مشهد به استقبال از دهه فجر می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با علی اکبرعصارنیا گفت: دهه فجر، فرصت مغتنمی برای تجدید بیعت با آرما‌ن‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی ست؛ از این رو تلاش کرده‌ایم با تمام توان در عرصه تولیدات فرهنگی و اکران‌های شهری گامی در راستای بزرگداشت این ایام برداریم.

وی در ادامه اذعان داشت: اکران بیش از 250 سازه و بیش از 100 طرح با شعار واحد « هم چنان پای این انقلاب ایستاده‌ایم...» در سطح شهر، چاپ بنرهایی مزین به عکس شهدای انقلاب و نصب آن در فرهنگ‌سراها و مسیرهای راهپیمایی روز 22 بهمن، اکران کلیپ‌هایی به مناسبت این ایام از تلویزیون شهری در میادین اصلی، اکران بنرهایی از مجموعه تصاویر وقایع انقلاب اسلامی (از آغاز تا شکل‌گیری) در بیش از 40 اداره مشهد، بخشی از اکران‌های اداره ادبی و هنری در این ایام خواهد بود.

وی تصریح کرد:تولید 8 هزار نسخه از آلبوم صوتیِ ویژه ایام دهه فجر و چاپ 30 هزار نسخه از بروشورهایِ «نقش مردم مشهد در انقلاب اسلامی» و « انقلاب در شهر مشهد» از دیگر محصولات فرهنگی‌ست که در این ایام توزیع خواهد شد.

عصارنیا خاطرنشان کرد: این اداره همچنین در دیگر اکران‌های خود با تأکید بر شعار «الله اکبر» و یادآوری آن برای نسل جوان مصمم است تا در شب 22 بهمن همراه با مراسم نورافشانی بار دیگر نوای تکبیر را در شهر طنین انداز کند.

انتهای پیام/2202/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول