اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌جنوبی:

قاچاق در نتیجه تقاضا حاصل می‌شود

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌جنوبی گفت: قاچاق کالا در نتیجه تقاضای آن در جامعه حاصل می‌شود.

قاچاق در نتیجه تقاضا حاصل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قلندری بعد از ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیرجند اظهار داشت: ابهام و قدمت قانون رسیدگی به قاچاق یکی از محدودیت‌هایی بود که در این زمینه وجود داشت.

وی با بیان این‌که ما بیشتر به مسئله پیشگیری، مقابله، نظارت و حرکت به سمت سامانه‌های الکترونیکی حرکت می‌کنیم، تصریح کرد: خراسان جنوبی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از وضعیت خوبی برخوردار است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی با بیان این‌که تصور بر این است که تمام اجناس خارجی قاچاق است، اذعان داشت: قاچاق در نتیجه تقاضا حاصل می‌شود.

قلندری قیمت تمام شده برخی از کالاها را بالا دانست و ادامه داد: در این بخش کالاهای ما قدرت رقابت با کالاهای خارجی را ندارد.

وی با بیان این‌که در بخش‌های تولیدی قدم‌‌های خوبی برداشته شده است، یادآور شد: کالاهای تولیدی ما از نظر قیمت و کیفیت در حد کالاهای خارجی نیست.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی با بیان این‌که برخی از کالاها با مجوز وارد کشور می‌شود، متذکر شد: این کالاها می‌تواند در بازارهای داخلی عرضه شود.

قلندری با اشاره به کالاهای ممنوعه افزود: این کالاها شامل ماهواره و مشروب بوده که در صورت ضبط شدن از جریمه بالایی برخوردار است.

وی با بیان این‌که کالاهای عرضه شده باید دارای شناسه کالا و شناسه رهگیری باشند، خاطرنشان کرد: در غیر این صورت کالاها غیرمجاز تلقی می‌شود.

انتهای پیام/69010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول