اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان خبر داد

افتتاح و بهره‎برداری از 552 طرح و پروژه در گلستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در ایام‎الله دهه فجر امسال 522 طرح و پروژه فرهنگی، عمرانی اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 304 میلیارد تومان در استان گلستان به بهره‎برداری خواهد رسید.

افتتاح و بهره‎برداری از 552 طرح و پروژه در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر طهماسبی بعد از ظهر امروز در همایش متولیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان گلستان اظهار داشت: در این ایام مبارک همچنین 55 پروژه فرهنگی، عمرانی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد تومان در سطح استان کلنگ‎زنی خواهد شد.

وی بیان داشت: 23 کارگروه تخصصی در زیر مجموعه ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی در استان گلستان تشکیل شده که طبق گزارشات رسیده تاکنون جلسات خوبی در این سطح برگزار شده است.

گردهمایی بزرگ رهپویان انقلاب ویژه بانوان در گرگان

جانشین ریاست ستاد عالی دهه فجر استان گلستان در تشریح مهمترین برنامه‎های دهه فجر امسال استان گلستان گفت: مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام خمینی در فرودگاه گرگان، مراسم زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی به صورت متمرکز در یکی از مدارس گرگان و به صورت همزمان در شهرستان‎ها، گردهمایی بزرگ رهپویان انقلاب ویژه بانوان در سالن شهید بهشتی سپاه گرگان و برگزاری جنگ‎های شادی در شهرستان‎های کلاله و آزادشهر از مهمترین برنامه‎های 12 بهمن مصادف با نخستین روز دهه فجر در استان گلستان خواهد بود.

برگزاری جشن پیروزی انقلاب به مدت 10 شب در 10 مسجد گرگان

طهماسبی همچنین برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی به مدت 10 شب در 10 مسجد گرگان، جشن بزرگ اقوام در گنبدکاووس، جشنواره بین‎المللی فیلم فجر در پردیس سینما کاپری گرگان، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان و سایر برنامه‎های فرهنگی و اجتماعی را از مهمترین برنامه‎های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان گلستان برشمرد.

وی در پایان اظهار داشت: مراسم افتتاح و کلنگ‎زنی پروژه‎های فرهنگی، تولیدی، عمرانی و اشتغالزا به صورت متمرکز در شهرستان‎های استان با حضور استاندار و معاونان استاندار در طول این 10 روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2307/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول