اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد

کشف البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در زنجان

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در زنجان خبر داد.

کشف البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در زنجان

جعفر رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ماموران آگاهی در راستای مبارزه با قاچاق کالا اقدامات مختلفی در سطح استان زنجان اجرا می‌کنند.

وی تصریح کرد: ماموران آگاهی شهرستان‌های زنجان و خدابنده در راستای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا با ایجاد تور ایست و بازرسی و کنترل محورهای ورودی و خروجی این شهرستان‌ها به دو دستگاه خودرو مشکوک شدند.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ماموران با تمهیدات لازم و علائم هشدار دهنده دو دستگاه خودرو از نوع وانت پیکان و نیسان را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروها 2 هزار و 472 ثوب البسه و 245 دست کت و شلوار خارجی قاچاق کشف شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این مقدار ثوب البسه و کت و شلوار بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.

*دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو با پنج فقره سرقت در زنجان

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری 12 سبزه میدان شهر زنجان موفق شدند سارق حرفه‌ای خودرو را با پنج فقره سرقت شناسایی و دستگیر کنند.

ایرج خانی پور اذعان داشت: با توجه به دریافت چند شکایت مبنی بر سرقت خودرو در مناطقی از شهرستان زنجان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پلیس پس از انجام تحقیقات گسترده در نتیجه به یک متهم به نام « ش ـ ب» در شهرستان زنجان مظنون شد، بیان داشت: در بازجویی‌های فنی به عمل آمده متهم به پنج فقره سرقت خودرو در مناطقی از شهر اعتراف کرد.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان اضافه کرد: سارق پس از اینکه خودروها را سرقت می‌کرد در فرصت و محلی مناسب اقدام به سرقت لوازم داخلی آنها کرده و سپس خودروهای مسروقه را در مناطق خلوت رها می‌کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه این متهم دارای سابقه سرقت و اعتیاد است، افزود: متهم در بازجویی‌های انجام شده به سرقت پنج فقره خودرو و لوازم داخلی آن از جمله دستگاه پخش اعتراف کرد که اقدامات قانونی این متهم صورت گرفته است.

خانی پور در ادامه با بیان اینکه اغلب این سرقت‌ها به دلیل بی‌احتیاطی مالکان صورت می‌گیرد، متذکر شد: از شهروندان تقاضا می‌شود با رعایت نکات ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه کنند.

وی در پایان اذعان داشت: با تلاش ماموران آگاهی استان زنجان 11 سارق منزل، اماکن خصوصی و کش رو زن دستگیر شدند.

انتهای پیام/73008/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول