اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت تاکید کرد

احداث ایستگاه بازرسی در جاده امام رضا برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: برای جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق ایستگاه ایست و بازرسی پلیس در جاده امام رضا (ع) در منطقه چنداب احداث و تقویت شود.

احداث ایستگاه بازرسی در جاده امام رضا برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با سیروس فتحی فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: تعامل خوب نیروی انتظامی با مدیریت ارشد شهرستان سبب شده است تا امنیت و آرامش اجتماعی در سطح شهرستان به‌خوبی اجرا ‌شود.

فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان این مطلب که نیروی انتظامی امروز بیش از هر زمان دیگری جایگاه خودش را پیدا کرده و توانسته اعتماد مردمی را به خوبی جلب کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های نیروی انتظامی در مسیر خدمت به مردم و حفظ ارزش‌ها بر اساس تبعیت از رهنمودهای مقام عظمای ولایت و جلب رضایت مردم است.

رئیس شورای تامین شهرستان پاکدشت با اشاره به برخی از مشکلات انتظامی شهرستان گفت: با توجه به افزایش جمعیت، موقعیت استراتژیک شهرستان و قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) و فعالیت هزاران واحد صنعتی، تولیدی و صنفی و همچنین اسکان بیش از هزاران خانوار در مسکن مهر امام رضا (ع)، تقویت و افزایش کلانتری و پاسگاه ضروری است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق ایستگاه ایست و بازرسی پلیس در جاده امام رضا (ع) در منطقه چنداب احداث و تقویت شود.

فرماندار شهرستان پاکدشت به مشکلات ناشی از عدم وجود مرکز نگهداری معتادین پرخطر ماده 16 اشاره کرد و خواستار حمایت‌ها و کمک‌های بیش از پیش فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در این زمینه شد و در ادامه خواستار شدت برخورد دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با توزیع‌کنندگان و فعالان در ارتباط با مواد مخدر شد.

خارج کردن پلیس‌راه شریف‌آباد از داخل شهر و انتقال آن به مبادی ورودی برای ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران امام رضا (ع)؛ تقویت بنیه مالی، لجستیکی و نیروی انسانی ستاد فرماندهی شهرستان پاکدشت و استقرار سه کیوسک انتظامی در روستاهای جمال‌آباد، قرمزتپه از بخش شریف‌آباد و قلعه‌نو املاک در بخش مرکزی از جمله دیگر خواسته‌های فرماندار شهرستان پاکدشت برای افزایش ارتقاء ضریب امنیت شهرستان پاکدشت بود.

سیروس فتحی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران ضمن تبریک انتصاب علیرضا قاسمی‌فرزاد به سمت فرماندار شهرستان پاکدشت و تقدیر از حمایت‌ها و تلاش‌های مسئولان ارشد شهرستان پاکدشت از نیروی انتظامی گفت: بی‌شک اقتدار و امنیت امروز جامعه و شهرستان در گرو تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان ولایت در نیروی انتظامی بوده است.

وی در ادامه با تشریح اقدامات صورت گرفته با اذعان به وجود مشکلات پیش روی قول داد با همکاری فرمانداری و دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به حل این مشکلات اقدام کند.

انتهای پیام/2462/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول