اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد همدان خبر داد

اکران 20 فیلم جشنواره فجر در سینما قدس همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اکران 20 فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سینما قدس همدان خبر داد.

اکران 20 فیلم جشنواره فجر در سینما قدس همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو بیات پیش از ظهر امروز در ستاد استانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از اکران 20 فیلم جشنواره فجر در همدان خبر داد و اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از 16 تا 26 بهمن در همدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همدان تاکنون در سال‌های 88 و 91 موفق به اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر شده و در سال 92 برای سومین سال این جشنواره را در همدان برگزار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اظهار کرد: در سال گذشته قرار بود استان‌های دارای سالن‌های سینمایی دیجیتال، فیلم‌های جشنواره فجر را اکران کنند که همدان نیز با دارا بودن دو سالن دیجیتال جزو 10 استان برگزار کننده قرار گرفت.

وی با اشاره به تفاهمنامه‌های دو وزارت کشور و ارشاد مبنی بر اکران فیلم‌ها در استان‌ها یادآور شد: بر این اساس قرار شد هر استانی یک سینما را به این امر اختصاص دهد تا در همه استان‌ها جشنواره فیلم فجر حضور یابد.

بیات با بیان اینکه استان همدان جزو استان‌های سرگروه اکران‌کننده فیلم‌های جشنواره فجر قرار دارد، اذعان کرد: 20 فیلم جشنواره در چهار سانس در سینما قدس اکران می‌شود که با افزایش استقبال این سانس‌ها افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با حوزه هنری استان انجام شده، افزود: اختتامیه این جشنواره 29 بهمن ماه در همدان برگزار می‌شود که با نظرسنجی از مردم، بهترین فیلم انتخاب و از عوامل این فیلم تقدیر می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه بیشترین تماشاگران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر خانواده‌ها هستند، اظهار کرد: شبکه «شما» نیز قرار است با حضور در استان‌ها از ظرفیت‌های آن در جشنواره مستندسازی کند.

وی با بیان اینکه در مجموع 40 سانس اجرا در همدان خواهیم داشت، افزود: در این جشنواره از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و مدارس نیز استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/89003/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول