اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور

اولیویرا خاطره آخرین برد با تراکتور را زنده می‌کند؟

تیم تراکتورسازی به دنبال پیروزی برابر داماش گیلان برای قطع تساوی‌های خود است و باید منتظر ماند و دید آیا تونی در برابر داماش می‌تواند این‌بار اولین پیروزی خود را کسب کند؟

اولیویرا خاطره آخرین برد با تراکتور را زنده می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان داماش گیلان است.

تیم تراکتورسازی تبریز بعد از دو پیروزی دور برگشت خود برابر پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز هفت هفته بدون برد را سپری کرده و نه تنها صدر جدول را از دست داده، بلکه از جمع مدعیان قهرمانی نیز بازمانده است.

تراکتورسازی در برابر تیم سپاهان مغلوب شده و  در شش بازی دیگر خود در مصاف با تیم های ذوب آهن اصفهان، مس کرمان، فجر سپاسی شیراز، سایپای کرج، صبای قم و ملوان بندرانزلی به تساوی دست یافته است تا از 21 امتیاز ممکن تنها شش امتیاز را کسب کرده باشد.

تراکتورسازی تبریز در پایان هفته بیست و چهارم با  38 امتیاز تیم ششم جدول است.

تحولات در کادر مربیان تراکتورسازی

بالاخره هیئت مدیره تراکتورسازی در برابر خواسته هواداران این تیم کوتاه آمده و به بازگشت تونی اولیویرا برای هدایت این تیم رضایت داد. به احتمال فراوان  تونی در برابر داماش گیلان روی نیمکت تراکتورسازی حضور خواهد داشت اما  بدون شک کار وی بعد از این بازی آغاز خواهد شد و نتیجه بازی داماش را باید با حساب باغ آبادی مربی موقت تیم تراکتورسازی منظور کرد.

باغ‌آبادی که به صورت موقت جانشین مجید جلالی شده بود در لیگ برتر برابر ملوان در انزلی با تساوی یک بر یک دست یافته و در جام حذفی نیز مقابل تیم  راه آهن به پیروزی رسیده و این تیم را به مرحله نیمه نهایی رساند.

داماش در سراشیبی- آب سربالا خواهد رفت؟

تیم دور برگشت را با پیروزی برابر سایپا آغاز کرد اما در هشت بازی بعدی خود تنها به یک تساوی برابر نفت تهران دست یافته و هفت بازی  را برابر حریفان خود واگذار کرده تا شرایط این  تیم نیز به نوعی بحرانی شده و  در نهایت  ناظمی سرمربی این تیم برکنار شود.

در حال حاضر تیم داماش گیلان  با 22 امتیاز در مکان دوازدهم جدول قرار داشته و استمرار در نتایج دور برگشت این تیم می تواند به سقوط داماش به لیگ دسته یک منجر شود.

آخرین برد تونی این بار اولین بردش خواهد شد؟

دو تیم در لیگ دهم(فصل91-90) برای اولین بار در رشت به مصاف هم رفتند که تراکتورسازی در این بازی با گل‌های دقایق پایانی محمد ابراهیمی و سید محسن حسینی (2 گل) به برتری دست یافت. بازی برگشت در تبریز نیز با نتیجه سه بر یک به سود میزبان به اتمام رسید. این‌بار فلاویو لوپز، فرزاد حاتمی و توزی رودریگو برای تراکتورسازی گلزنی کردند.

یک سال بعد در تبریز تراکتورسازی با تونی در حالی مقابل داماش در تبریز به تساوی دست یافت که  پنج بار توپ به تیر دروازه تیم مهمان برخورد کرده و راهی به دروازه نیافت. محمد ابراهیمی و مهدی کریمیان گلزنان تراکتورسازی در این بازی بودند.

بازی برگشت در رشت با نتیجه دو بر یک به سود تراکتورسازی خاتمه یافت. این آخرین برد تونی در تراکتورسازی بود. حالا باید منتظر ماند و دید آیا تونی در برابر داماش می‌تواند این‌بار اولین پیروزی خود را کسب کند؟ گلزنان تیم تراکتورسازی در این بازی سید مهدی صالحی و مسعود ابراهیم‌زاده می‌باشند.

بازی رفت دو تیم در فصل جاری در رشت نیز با یک گل به سود تیم داماش گیلان به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/60001/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول