اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جدال تراکتورسازی با ملوان در انزلی

رکوردشکنی تراکتور بدون آقامعلم در باتلاق انزلی

تیم تراکتورسازی تبریز در یک بازی سخت خارج از خانه مهمان ملوان است.

رکوردشکنی تراکتور بدون آقامعلم در باتلاق انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور میهمان ملوان در انزلی است.

این نخستین بازی تراکتورسازی در این رقابت‌ها بدون مجید جلالی است. البته تراکتورسازی در مرحله یک چهارم نهایی با هدایت باغ‌آبادی موفق به حذف راه‌آهن شده بود تا این تیم با روحیه بالا به مصاف رقیب سنتی‌اش رود.

تراکتورسازی تبریز دور برگشت لیگ برتر فوتبال کشور را با پیروزی بر تیم‌های پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز و دو هفته صدرنشینی آغاز کرد اما این تیم در تبریز برای نمایندگان اصفهانی تنها یک امتیاز به دست آورد.

تراکتورسازی بعد از شکست برابر سپاهان در پنج بازی متوالی برابر تیم‌های ذوب آهن، مس کرمان، فجر سپاسی، سایپای کرج و صبای قم به تساوی دست یافت تا عملا از جمع تیم‌های مدعی قهرمانی جا بماند.

تیم تراکتورسازی تبریز با 37 امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد.

ملوان بندرانزلی در چند هفته گذشته نتایج خوبی را کسب کرده و خود را از جمع تیم‌های پایین جدولی جدا و در میانه‌های جدول رسانده است. این تیم در دور برگشت برابر تیم‌های استقلال خوزستان، صبای قم و داماش گیلان به پیروزی رسیده و در اصفهان با ذوب‌آهن مساوی کرده است.

دو باخت این تیم برابر پرسپولیس و راه آهن هر دو در انزلی بوده که نشان می‌دهد این تیم در شهر خود آسیب‌پذیر بوده و تراکتورسازی می‌تواند رکورد عدم پیروزی بر ملوان را بعد از 41 سال بشکند.

تراکتورسازی تاکنون برابر ملوان در انزلی پیروزی نداشته است.

ملوان بندرانزلی با 34 امتیاز بعد از تراکتورسازی در رده هفتم جدول قرار دارد.

دو تیم تراکتورسازی تبریز با ملوان بندرانزلی فردا یکشنبه 6 بهمن در شهر انزلی به مصاف هم می‌روند. بازی رفت دو تیم تبریز با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافته بود.

تراکتور 11- ملوان 7

تراکتورسازی با ملوان در مجموع 29 بار به مصاف هم رفته‌اند که 11 بار تراکتورسازی به پیروزی رسیده و هفت بار ملوان فاتح بازی با تراکتور شده و 11 بازی نیز منجر به تساوی شده است.

نخستین بازی دو تیم در تاریخ 17 اسفند 1353 برگزار شد که ملوان در این بازی با سه گل به پیروزی رسید.

آخرین بازی دو تیم به غیر از دیدار رفت امسال، بازی برگشت فصل گذشته بود که تراکتورسازی با گل جواد کاظمیان به پیروزی دست یافت.

بهترین برد تراکتورسازی مقابل ملوان در سال 82 با نتیجه سه بر صفر به دست آمد و بهترین برد ملوان در سال 68 با چهار گل به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول