اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در سه بازی گذشته به هیچ عنوان خوب نبودیم

باقری: هنوز در حد تراکتورسازی نیستم/باید آرام آرام پله‌های مربیگری را طی کرد

‌مربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد سکان هدایت تراکتورسازی را بر عهده گیرد، گفت: من تازه وارد عرصه مربیگری شده و امسال سال اول حضورم روی نیمکت تیمی است و هنوز برای قبول هدایت تیم تراکتورسازی زود است و باید آرام آرام پله‌های مربیگری را طی کنم.

باقری: هنوز در حد تراکتورسازی نیستم/باید آرام آرام پله‌های مربیگری را طی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم باقری عصر امروز که به جای علی دایی در کنفرانس خبری بعد بازی تیمش برابر گسترش فولاد در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، اظهار کرد: در ابتدا این پیروزی را به کادر فنی تیم گسترش فولاد و بازیکنان این تیم تبریک گفته و امیدوارم در بازی‌های بعدی خود نیز موفق باشند.

وی افزود: با این شکست کار ما برای قهرمانی در لیگ برتر مشکل شده و از جمع مدعیان قهرمانی بازماندیم و در مورد بازی نیز باید بگویم که همه تیم پرسپولیس امروز بد بودند و نمی‌توان انگشت روی یک یا دو بازیکن گذاشت و  نتیجه گوش نکردن به گفته‌های مربیان تیم نتیجه‌ای جز شکست تیم پرسپولیس در برنداشت.

وی یکی دیگر  از دلایل بازی ضعیف تیمش را فشار فشردگی مسابقات ذکر کرده و ابراز داشت: در سه بازی گذشته تحت فشار بوده و نتوانستیم ریکاوری خوبی برای این مسابقه داشته باشیم و بازیکنان تیم پرسپولیس امروز شادابی گذشته خود را نداشتند.

مربی تیم پرسپولیس در مورد اهداف این تیم در جام حذفی نیز عنوان داشت: تیم ما در دو جبهه در تلاش است و باید ضمن اینکه امتیازات باقیمانده در لیگ برتر را کسب کنیم در جام حذفی نیز موفق عمل کرده و به عنوان قهرمانی دست یابیم تا بتوانیم سهمیه حضور در باشگاه‌های آسیا را به دست آوریم.

باقری گفت: در سه بازی گذشته به هیچ عنوان خوب نبودیم و بازیکنان تیم برای کسب رضایت هواداران تیم پرسپولیس باید تلاش بیشتری به خرج داده و با انگیزه بیشتری در میدان حاضر شوند.

بازیکن سابق تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد سکان هدایت تراکتورسازی را بر عهده گیرد،گفت: من تازه وارد عرصه مربیگری شده و امسال سال اول حضورم روی نیمکت تیمی می باشد و هنوز برای  قبول هدایت تیم تراکتورسازی زود می باشد و باید آرام آرام پله های مربیگری را طی نمایم.

تیم گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور با یک شگفتی بزرگ موفق به پیروزی برابر تیم پرسپولیس تهران شد.

انتهای پیام/60001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول