اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

دومین همایش اهداء کلاه ایمنی به موتورسواران قم برگزار شد

دومین همایش اهداء رایگان کلاه ایمنی به موتورسواران قم با اهداء 1000 کلاه ایمنی عصر امروز در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد.

دومین همایش اهداء کلاه ایمنی به موتورسواران قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این همایش سید کرم الله حسینی رئیس پلیس راهور استان قم، محسن نصیری معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار قم، دکتر مسیح الله معصومی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و جمعی از مسئولین و موتور سواران استان قم حضور داشتند.

در ابتدای مراسم معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم ضمن خیر مقدم به حضار گفت: این همایش دومین همایش اهداء کلاه ایمنی در راستای هدف شهرداری در اهداء 5 هزار کلاه ایمنی به موتورسواران قم است.

وی عنوان کرد: اهداء کلاه ایمنی طرحی است که با تلاش شهرداری، پلیس راهبر و بیمه مرکزی انجام می‌شود.

محسن نصیری با بیان اینکه 60 درصد از تلفات جاده‌ای استان قم مربوط به موتور سواران است، عنوان کرد: در 9 ماهه گذشته آمار تلفات راکبین موتور سوار در استان قم 2550 نفر بوده است.

در ادامه رئیس پلیس راهور استان قم با بیان اینکه آمار تلفات موتورسواران در قم بسیار بالا است، گفت: من از ابتدای حضورم در استان قم کاهش تلفات جاده‌ای موتورسواران را در اولویت کارهایم قرار داده‌ام.

کرم الله حسینی با بیان اینکه 70 درصد کسانی که در هنگام حادثه از کلاه ایمنی استفاده کرده‌اند جان سالم به در برده‌اند، گفت: با این آمار جای سئوال باقی است که چرا هنوز عده‌ای از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند.

گفتنی است مرحله نخست اهدای رایگان 5 هزار کلاه ایمنی به موتورسیکلت‌سواران در قم با حضور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، محمد دلبری شهردار قم، کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی قم و جمعی دیگر از مسئولان استانی و با شرکت حدود 700 راکب موتورسیکلت پنجم دی ماه برگزار شده بود.

انتهای پیام/2258/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول