اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور رئیس جمهور

دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی در جزیره کیش گشایش یافت

دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش گشایش یافت.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی در جزیره کیش گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در آیین گشایش این نمایشگاه که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش بر پا شده است، علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و شماری از مدیران وزارتخانه‌های نفت و نیرو حضور داشتند.

در این نمایشگاه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش انرژی در زمینه اکتشاف، تولید و توزیع نفت، گاز، برق، انرژی‌های نو و تجدید شونده معرفی می‌شود.

ایجاد بسترهای مناسب به منظور تشویق سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه 150 سازمان، شرکت و موسسه فعال داخلی و حدود 50 نمایندگی شرکت‌های خارجی جدیدترین دستاوردهای خود را در فضایی به وسعت 18 هزار مترمربع به نمایش گذاشته‌اند.

50 نمایندگی خارجی از کشورهای چین، ترکیه، هلند، ایتالیا، هندوستان، کره جنوبی، تایوان، آذربایجان، مالزی، فرانسه، اتریش، امارات متحده عربی، اسپانیا، آلمان، بلژیک، استرالیا، روسیه، انگلستان، ژاپن، پرتقال، کانادا، کویت و سوئیس در این نمایشگاه حضور دارند.

بنابر اعلام ستاد برگزاری این نمایشگاه، مشارکت شرکت‌های داخلی و بین‌المللی در دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش در مقایسه با دوره گذشته رشد 80 درصدی را نشان می دهد.

این نمایشگاه تا پنجشنبه 26 دی ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/2310/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول